اصول سئو محتوا و نمونه محتوای برای سئو بهتر

میزان پیشرفت خواندن شما

اصول سئو محتوا شاید برای شما که در ابتدای سئو هستید یک چالش بزرگ و دست نیافتنی باشد و سعی کنید از محتوای رقبا ایده بگیرید یا بازنویسی مطلب کنید. سئو محتوایی بهترین روش بازاریابی دیجیتال است باعث افزایش مشتری بدون هزینه اضافی در هر شاخه ای میگردد.

اما در واقع راحت ترین روش نگارش محتوا، محتوا نویسی برای سئو است. در ابتدا محصول یا خدمت خود را مشخص کنید. سپس اینگونه در نظر بگیرید که میخواهید بروی کاغذ محصول  و خدمت خود را به خریدار معرفی کنید.
این معرفی نباید بیش از حد خسته کننده یا بدور از واقعیت باشد. محتوا نباید شامل بیش از حد فنی یا کلمات غیر متعارف باشد. تا میتوانید ساده بنویسید دقت کنید محتوا برای اطلاع رسانی است پس اطلاع رسانی را کامل کنید.
خود را جای خواننده مطلب بگذارید سعی کنید سوالات را پاسخ دهید این سوالات شامل شیوه استفاده نگهداری در بعضی محصولات ضد آب بودن راه اندازی اولیه برای محصولاتی مثل گجت های هوشمند اتصال دقیق به کامپیوتر یا گوشی و یا هر سوالی که فکر میکنید مخاطب به دنبال آن است.

در سئو محتوا از نگارش غیر واقعی یا تخریب رقیب جدا خوداری کنید.
محصول اگر برای برند مطرحی است حتما مشخص کنید مدل فنی محصول چیست. در این نوع محصولات از عکس های غیر واقعی استفاده نکنید. به هیچ عنوان سعی نکنید یک محصول طرح اصلی یا فیک را در سئو محتوا شبیه محصول اصلی معرفی کنید.

عنوان سئو مطلب

در سئو مطلب پس از نگارش با توجه به مطلب عنوانی بگذارید که مترادف موضوع باشد. مثال در این مطلب هدف آموزش نگارش مطلب برای سئو است در سئو قدیم می نوشتیم :

اصول مطلب نویسی برای سئو | چگونه سئوی مطلب بنویسیم | سئو مطلب چیست

اما در سئو جدید مینویسیم :

اصول سئو محتوا و نمونه محتوای برای سئو بهتر

دلیل این نوع نگارش چند نکته است.
1- گوگل جدیدا خودش عنوان را انتخاب میکند.
2- گوگل به استفاده زیاد کلمات کلیدی در عنوان حساس شده است.
3- محتوا هایی که از عنوان مفهومی استفاده میکنند جایگاه بهتری دارند.

مشخص بودن منبع در مطالب

اگر مطلبی را از سورس خارجی یا داخلی کپی میکنید حتما حتما منبع را ذکر کنید این کار افت اعتبار نیست

1- نشانه شخصیت شماست

2- نشنه پایبندی شما به قانون کپی رایت

3- باعث افزایش اعتبار سایت میگردد.

اهمیت کامنت در مطالب سئویی

اگر مطلب مناسب تولید می کنید و ساختار سایت امکان مطلب گذاری دارد حتما به کامنت ها احترام بگذارید و اگر کامنت منفی میگیرید با روی باز پذیرا باشید و پاسخ مناسب بدهید این کامنت های منفی باعث روشد سریع تر سئو می شود.

عکس هارا از سرچ گوگل حذف نکنید

یک نکته اشتباه در سئو فارسی گذاشتن لوگو بر روی عکس است نکته جالب لوگو بروی عکسی میگذارند که از اینترنت دانلود کرده اند. این کار وقتی در حال حاضر شرکت های بزرگ مثل اپل و سامسونگ بروی عکس تولیدی خود انجام نمیدهند چه لزومی دارد؟

نظر دهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های ستاره دار الزامی است