Google knowledge چیست

میزان پیشرفت خواندن شما

Google knowledge چیست

آیا تا به حال به نحوه دریافت knowledge panel در گوگل فکر کرده اید؟ این یکی از آن بلوک های کوچکی است که هنگام جستجو در سمت راست گوگل ظاهر می شود. به ویژه هنگامی که یک شخص یا چیز خاص با آن عبارتی که شما جستجو کرده اید مشخص شده باشد، اغلب مطرح می شود.

به طور خلاصه، دریافت یک knowledge panel در گوگل مستلزم راه‌اندازی یک حساب گوگل برای کسب‌وکار است. برای knowledge panel شخصی/مارک، فقط می‌توانید پانل‌های خود را تأیید کنید، که سپس به شما امکان پیشنهاد تغییرات را می‌دهد. همانطور که همه می‌دانند، داشتن جایگاه برتر در گوگل معمولاً به ترافیک بسیار بیشتری نسبت به سایر سایت‌ها و محتوایی که در پایین‌تر پیوند دارند، تبدیل می‌شود. بنابراین، بسیاری از مردم به طور منطقی می‌خواهند بدانند که چگونه یک knowledge panel در گوگل دریافت کنند. اگر سوال شما هم همین است، در جای درستی هستید، زیرا این مقاله تمام نکات knowledge panel را توضیح می دهد، از نحوه دریافت آن تا انواع مختلف.

knowledge panel در گوگل چیست؟

در اصل، knowledge panel به ارائه سریع اطلاعات افراد در مورد یک موضوع یا شخص کمک می کنند. knowledge panel اغلب به شکل صفحات ویکی پدیا هستند و اطلاعات اولیه را ارائه می دهند. برای بسیاری از افراد شامل تاریخ تولد، تحصیلات، نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی، و غیره است. به عنوان مثال، برای هنرمندان موسیقی، knowledge panel شامل پیوندهایی به سرویس‌های پخش، بیوگرافی ویکی‌پدیا، فهرستی از آهنگ‌ها و آلبوم‌ها و غیره است.
در اصل، knowledge panel به ارائه سریع اطلاعات افراد در مورد یک موضوع یا شخص کمک می کند. آنها در قالب صفحات ویکی پدیا هستند و اطلاعات اولیه را ارائه می دهند.

Google knowledge چیست

چرا knowledge panel مهم است؟

knowledge panel بسیار مهم هستند زیرا یافتن اطلاعات در مورد یک شخص، تجارت، دسته بندی و غیره را بسیار آسان تر می کنند. اگر گوگل یک پانل دانش برای یک عبارت جستجوی معین نشان دهد، می‌توانید تضمین کنید که اکثر افرادی که آن عبارت را جستجو می‌کنند، آن را مشاهده خواهند کرد. اگر نام، نام تجاری، کسب و کار و غیره شما ظاهر شود، طبیعتاً از مزایای کلیک‌های بیشتر، بهره‌مند می شوید.
این مزیت در موبایل به اندازه مرورگر رایانه زیاد نیست، زیرا knowledge panel بین نتایج و به جای نمایش در بالا در سمت راست قرار دارد، اما بدون در نظر گرفتن این موضوع هنوز کاملاً مفید است. بنابراین، اگر می‌خواهید موفقیت برند یا کسب‌وکار خود را به حداکثر برسانید، داشتن یک knowledge panel مفید است. سوالی که مطرح می شود این است که چگونه یک knowledge panel داشته باشیم؟

چگونه می توانم یک knowledge panel دریافت کنم؟

خبر بد این است که افراد/برندها نمی توانند برای knowledge panel درخواست کنند یا به شکل دیگری درخواست دهند. با این حال، کاری که می‌توانید انجام دهید این است که در صورت داشتن knowledge panel موجود، تأیید صحت داشته باشید. در اصل، knowledge panel به ارائه سریع اطلاعات افراد در مورد یک موضوع یا شخص کمک می کند.
بنابراین، اگر خدایان قادر مطلق گوگل به شما یا سازمانتان یک knowledge panel عطا کرده اند، برای تأیید آن با گوگل تماس بگیرید. این کار (در تئوری) به شما کنترل بیشتری بر آنچه در knowledge panel ظاهر می شود، می دهد.
اگر به‌عنوان یک فرد یا سازمانتان مشتاق دریافت یک پانل دانش هستید، تنها کاری که واقعاً می‌توانید انجام دهید این است که سعی کنید برند خود را برجسته کنید. چیزهایی مانند وب‌سایت‌ها، نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی، صفحات ویکی‌پدیا و غیره احتمالاً به ایجاد موارد بیشتر کمک می‌کنند. (اگر نمی خواهید – یا نمی دانید چگونه صفحه ویکی پدیا خود را راه اندازی کنید، می توانید یک فریلنسر آنلاین استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد.)
لازم به ذکر است که حتی پانل های مارک دار/شخصی تایید شده هنوز اجازه سفارشی سازی کامل را نمی دهند. در عوض، کاربران به چند چیز محدود می شوند که می توانند ویرایش کنند. knowledge panel به طور خودکار با پردازش مداوم اطلاعات جدیدی که در مورد آن فرد یا سازمان ظاهر می شود، به روز می شود.

Google knowledge

knowledge panel برای مشاغل (پانل های محلی)

اگر یک knowledge panel برای کسب و کار خود می‌خواهید، افراد منطقه شما آن را می‌بینند و یک حساب «گوگل برای کسب‌وکار من» راه‌اندازی می‌کنند. این مرحله به شما این امکان را می دهد تا تأیید کنید که مالک کسب و کار خود هستید. سپس می‌توانید محتوایی را که در knowledge panel شما ظاهر می‌شود، اضافه یا ویرایش کنید.
این استراتژی می تواند به کسب و کار شما کمک کند زیرا می توانید به سرعت اطلاعات ضروری را در فضایی آشکار در گوگل ارائه دهید. چنین محتوایی ممکن است شامل یک بخش کوتاه «درباره»، ساعات کاری شما، اطلاعات تماس، عکس‌های جذاب، نظرات مشتریان و منتقدان، پیوندهای وب‌سایت، زمان‌های محبوب و مسیرها باشد. با این حال، در نهایت، گوگل تصمیم می گیرد که آیا یک knowledge panel برای کسب و کار خاص شما ایجاد شود یا خیر.
عوامل متعددی وجود دارد که آنها در نظر می گیرند، از جمله مناسب بودن، فاصله از مرورگر، و برجستگی کلی کسب و کار شما. این می تواند به اطمینان حاصل شود که یک وب سایت به درستی کار می کند و به طور کلی حضور آنلاین قوی دارید.

انواع مختلف پانل های دانش

بنابراین، جدا از پانل های مارک دار/شخصی و پانل های محلی که در بالا برجسته شده اند، زیرمجموعه هایی برای پانل های مارک دار/شخصی برجسته شده اند. گوگل معمولاً از الگوهای خاصی برای انواع مختلف افراد/برندها پیروی می کند. به صورت تفکیک شده، سه knowledge panel شخصی/نام تجاری محبوب وجود دارد: بازیگران، نویسندگان، و هنرمندان موسیقی.

knowledge panel برای بازیگران

اگر یک بازیگر معروف را در گوگل جستجو کنید، یک knowledge panel یا حتی یک سری پانل دانش خواهید دید. برای مثال، برد پیت را در نظر بگیریم. در اینجا چیزی است که خواهید دید:

  • تولد: 18 دسامبر 1963 (سن 57 سال)، شاونی، اوکی
  • قد: 5’11 اینچ
  • کودکان: شیلو جولی پیت، مدوکس چیوان جولی پیت، بیشتر
  • همسر: آنجلینا جولی (م. 2014-2019)، جنیفر آنیستون (م. 2000-2005).
  • والدین: ویلیام آلوین پیت، جین اتا پیت
  • جوایز: جایزه اسکار بهترین فیلم، بیشتر

این اطلاعات از ویکی پدیا گرفته شده است.
یک knowledge panel اضافی وجود دارد که شامل چند فیلم برجسته او است. عنوان آن «فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی» است و یک دکمه «مشاهده بیشتر» وجود دارد که جستجوی دیگری را در گوگل باز می‌کند («فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی براد پیت») – اکنون تقریباً 10 مورد نمایش داده می‌شوند و می‌توانید روی «نمایش بیشتر» کلیک کنید تا بیشتر آشکار کند.

Google knowledge بازیگران

5knowledge panel برای نویسندگان

یک تنظیم مشابه برای یک نویسنده برجسته، مانند استیون کینگ است. اطلاعات بیوگرافی مشابهی برای پانل دانش او و سپس بخش هایی با عنوان “کتاب” و “فیلم” وجود دارد. در نهایت، کلیک کردن روی «مشاهده بیشتر» دقیقاً همان چیزی است که در بالا با مثال برد پیت اتفاق افتاد. سپس پیوندهایی به نمایه های رسانه های اجتماعی و بخش «افراد نیز جستجو می کنند» وجود دارد.

Google knowledge هنرمندان

knowledge panel برای هنرمندان

منطق مشابهی در پشت knowledge panel برای هنرمندان موسیقی وجود دارد. من “Tame Impala” یکی از محبوب ترین گروه های راک فعلی را جستجو کردیم. کمی بیوگرافی از ویکی‌پدیا در زیر فهرستی از سرویس‌های پخش: یوتیوب، اسپاتیفای، دیزر و غیره. شما “ژانر”، “برچسب ها”، “منشا” و “اعضا” را دریافت می کنید. سپس بخش‌هایی برای «رویدادها» (تاریخ تور)، «آهنگ‌ها»، «نمایه‌ها» (برای رسانه‌های اجتماعی)، «آلبوم‌ها» و «افراد همچنین جستجو می‌کنند» وجود دارد.

Google knowledge نویسندگان

در آخر

به طور خلاصه، knowledge panel بلوک اطلاعاتی است که هنگام جستجوی یک فرد، نام تجاری، کسب و کار، سازمان و غیره در سمت راست (در دسکتاپ) یا بین نتایج (در تلفن همراه) ظاهر می شود. دریافت یکی از طریق برنامه فقط برای مشاغل محلی امکان پذیر است. با این حال، اگر یکی برای شما به عنوان یک فرد یا برای کسب و کار شما وجود دارد، می‌توانید یک فرم تأیید صحت را به گوگل ارسال کنید، که به شما امکان کنترل محدود بر آن را می‌دهد.

امیدواریم این مقاله برای شما الهام بخش باشد تا شما نیز ترغیب به استفاده از گراف دانش شوید. برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر در رایطه با knowledge panel و سئو می توانید با تیم سئو هاما تماس بگیرید و از خدمات سئو بهره مند شوید.

نظر دهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های ستاره دار الزامی است