چرا فروش اینترنتی ندارم اصلا مشتری ندارم چرا مشتری نمیخره

میزان پیشرفت خواندن شما

چرا فروش اینترنتی ندارم اصلا مشتری ندارم چرا مشتری نمیخره این سوالات و هزاران سوال دیگر مهمترین چالش هر کسب و کار اینترنتی هست.

یکی یکی برسی میکنیم و در ادامه یک ویدئو کوتاه برای این مطلب قرار میدهیم.

چرا فروش اینترنتی ندارم ؟

واقعیت این هست فروش اینترنتی داشتن به عوامل زیاد بستگی دارد که مهم ترین آن سایت است. خود سایت به عوام بیشتری نیاز دارد مانند

  1. سایت با کاربری ساده
  2. ui , ux متناسب با محصول
  3. عکس با کیفیت
  4. ویدئو محصولات
  5. پاسخ دهی مناسب به کاربر
  6. و…

اگر موارد بالا در سایت رعایت شود مبحث بعدی که مهم است بحث اعتماد سازی میباشد این موارد در ایران با اینماد و مجوز های مربوطه تا حد زیادی قابل حل است.

سئو به تنهایی نمی فروشد

سئو هیچوقت به تنهایی نمی فروشد. سئو و انتخاب کلمه مناسب برای سئو سایت در یک سایت فروشگاهی مهم ترین گزینه است.
ببینید شما نمیتوایند با کلمه گوشی موبایل فروش داشته باشد چون کاربر حال اینترنتی کاربر باهوشی است و میداند چه می خواهد پس سعی میکند دقیقا دنبال مدل گوشی یا بررسی گوشی بگردد نه صرفا کلمه گوشی موبایل تفکیک دسته بندی و محصول برای سئو اشتباه است سعی کنید بیشتر از تمرکز بروی دسته بندی سعی کنید بر اساس نیاز سنجی تفکیک کنید مثلا ساعت هوشمند اگر دسته اصلی است که باید باشد بجای زیر دسته سازی با تگ دو دسته بسازید به نام ساعت هوشمند ورزشی و ساعت هوشمند کوهنوردی اینجوری به راحتی با سئو ساده تر به مشتری هدف میرسید و مشتری اعتماد بیشتر میکند.

چرا مشتری نمیخره

مشتری نمیخرد چون دقیقا نمیداند چرا باید بخرد.
فروشگاه دار عزیز مشتری بین شما و هزاران فروشگاه دار دیگر حق انتخاب دارد این حق انتخاب از برند بودن هزینه ارسال پاسخ دهی شما به تماس در ردسترس بودن شما و ….. می آید پس برای این سوال ابتدا یک تغییرات در خود مجموعه ایجاد کنید مشتری در هر سن موقعیت و جایگاه اجتماعی مهم است و احترام 100% میخواهد. احترام به مشتری احترام به کسب و کار خود است.

چرا مشتری ندارم

شما مشتری دارید ولی به مشتری اهمیت نمی دهید موارد بالا را به آرامی با یک بازده 60 روزه در سایت و کسب و کار اینترنتی خود اصلاح کنید مطمئن باشید در کمتر از این زمان فروش و مشکلات شما درست خواهد شد.

ترس از تبلیغات بزرگترین دلیل نداشتن فروش

در تمامی دوره ها و کلاس های بازاریابی مارکتینگ فروش و … یک مثال از شرکت بنز زده میشود مبنی بر اینکه بنز میگه 99% درآمد برای تبلیغات هزینه میکند کاری به درستی یا اشتباه مطلب نداریم ولی واقعیت این هست برای کسب و کار چقدر هزینه تبلیغات میدهیم تبلیغات اینترنتی کجای بازاریابی ما قرار دارد اصلا هزینه یا بودجه تبلیغاتی داریم ؟
در یکی از مشاوره ها با سایت کتاب نقره ای جالب ترین بخش چالش این بود کاربران سایت میدانستند که اگر هزینه اشتراک پرداخت نکنند تبلیغات حذف میشود و دیگر زنگ خوری ندارند اما باز هم این کار را نمیکردند در طی 200 تماس تلفنی بیش از 90 درصد تماس ها مبنی بر این بود که اولویت های مهم تری مثل حقوق چک اجاره دارند تا تبلیغات و این باور غلط که تبلیغات هزینه اضافی است عامل اصلی شکست کسب و کارها میباشد.

شما به عنوان مالک کسب و کار و یا مشاور کسب و کار قبل از سوال معروف چرا فروش اینترنتی ندارم به خود بگویید چقدر هزینه تبلیغات اینترنتی کرده ام که الان فروش ندارم.

 

نظر دهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های ستاره دار الزامی است