پکیج سئو وردپرس

میزان پیشرفت خواندن شما

پکیج سئو وردپرس نقش مهمی در بهبود وضعیت سایت ایفا می کند. وردپرس یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین سیستم های مدیریت محتوا (cms) در جهان می باشد. این سیستم امکانات متنوعی دارد. برای ساخت یک سایت یا وبلاگ ساده تا یک سایت و فروشگاه حرفه ای می توان از وردپرس استفاده کرد. بسیاری از افراد به دلیل افزونه های مختلف و قابلیت طراحی قالب های جذاب و گوناگون وردپرس، این سیستم را برای راه اندازی سایت خود انتخاب می کنند. امروزه یکی از روش های موثر برای موفقیت در فضای وب و افزایش فروش و کسب درآمد، طراحی سایت است. این کار باعث می شود تا سایت موردنظر به صورت مداوم و موثر در نتایج موتورهای جستجو (به ویژه گوگل) دیده شود. اما باید توجه داشت که وردپرس، سئوی مناسبی ندارد و سرعت سایت های وردپرسی کم است. معمولا قالب این سایت ها دارای ایراد فنی و سئویی می باشد. به همین دلیل، بسیاری از سایت هایی که در صفحه اول گوگل قرار دارند، از یک پکیج ویژه سئو در وردپرس استفاده می کنند.

پکیج سئو وردپرس

پکیج سئو وردپرس شامل نصب پلاگین های اورجینال مربوط به سئو، کاهش حجم تصاویر سایت، پکیج افزایش سرعت سایت، نصب ابزارهای سئوی گوگل، تکمیل و اصلاح متاتگ های سایت با توجه به کسب و کار، رفع خطاهای وب مستر، حذف لینک های شکسته (Broken Link)، نوفالو شدن لینک های خارجی و  رفع مشکلات مربوط به تداخل پلاگین های نصب شده و زامبی پیج و … می شوند. با استفاده از پکیج سئو وردپرس می توان مشکلات سئو قالب را برطرف نمود. علاوه بر این، سرعت سایت افزایش می یابد. بهبود سرعت سایت تاثیر زیادی در تجربه کاربری و رسیدن به نتیجه بالای جستجو دارد. پکیج سئو وردپرس به افزایش سرعت بارگذاری سایت کمک می کند. علاوه بر این، اتوریتی و قدرت دامنه را نیز افزایش می دهد. این امر موجب می شود تا اعتبار و ارزش سایت نزد گوگل بیشتر شود. پیج آتوریتی (page authority)، شاخصی برای سنجش رتبه سایت است. بر این اساس، نمره ای بین 100-0 برای هر صفحه سایت در نظر گرفته می شود. این نمره نشان می دهد که صفحه ی موردنظر چقدر محبوبیت دارد. محبوبیت هر صفحه با توجه به محتوا، بازدید کاربران و تعداد انتشار آن مشخص می شود.

مشکلات قبلی سایت به کمک پکیج سئو وردپرس رفع می شوند. این امر توجه گوگل را به سایت شما جلب می کند و به این ترتیب، جایگاه محتواهای سایت بهبود می یابد.

پکیج ویژه سئو در وردپرس

پکیج ویژه سئو در وردپرس با هدف بهبود رتبه سئو در موتورهای جستجو طراحی شده است. در این پکیج، مجموعه ای از سرویس های سئو ارائه می شوند که قیمت آنها مقرون به صرفه می باشد.

 

چه سرویس هایی در پکیج ویژه سئو در وردپرس ارائه می شوند؟

برخی از سرویس هایی که در پکیج ویژه سئو ارائه می شوند را در ادامه نام می بریم.

1- تجزیه و تحلیل سایت وردپرس (از لحاظ عنوان، محتوا، رقابت پذیری، انتخاب و به کار گیری کلید واژه ها)

2- استفاده از کدهای مخفی با هدف بهبود سئو وردپرس ( این کدها فقط به وسیله ی موتورهای جستجو مشاهده می شوند.)

3- انتخاب کلمات کلیدی درست و نوشتن توضیحات مناسب برای صفحه اصلی سایت

4- ارزیابی حرفه ای قالب سایت و بهبود کدنویسی

5- فشرده سازی کدهای html قالب ( در اثر این کار، حجم صفحات به شدت کاهش می یابد.)

6- کاهش حجم فایل های css و JQuery

7- بررسی حجم تصاویر و فشرده سازی آنها به صورت یکجا و بدون کاهش کیفیت

8- بهبود سرعت بارگذاری سایت

9- امکان قرارگیری اتوماتیک تگ های Alt و title برای همه تصاویر

10- تجزیه و تحلیل کامل بک لینک های سایت

11- نصب پلاگین های (افزونه ها) سئو وردپرس

هزینه سئو سایت وردپرس چقدر است؟

هزینه سئو و بهینه سازی سایت به عواملی مانند رقابت موجود بین کلمات کلیدی، وضعیت رقبا، عمر سایت و دامنه، حجم محتوای ارزشمند و اختصاصی، جایگاه فعلی سایت، تعداد کلید واژه ها، آموزش، مشاوره و پشتیبانی بستگی دارد. با توجه به فضای رقابتی موجود در بین کسب و کارها، نمی توان قیمت ثابتی برای سئو وردپرس در نظر گرفت.

به طور کلی ، هزینه سئو سایت وردپرس با توجه به سایت و خدمات دلخواه مشتری تعیین می گردد. سئو سایت وردپرس اهمیت زیادی دارد. اگر اقدامات لازم برای آن انجام نشوند، سایت با شکست مواجه می شود. یکی از مهم ترین روش ها برای کسب درآمد و موفقیت مالی، سئو سایت است. برای این منظور، ابتدا لازم است تا یک هدف تعیین نمود. سپس تمام جوانب را در نظر گرفت و در نهایت هزینه ای برای سئو سایت پرداخت کرد.

 

معمولا هزینه سئو سایت به دو صورت ماهیانه و پروژه ای تعیین می شود.

– هزینه سئو وردپرس به صورت ماهیانه :

معمولا سایت هایی که جایگاه و امتیاز خوبی در گوگل دارند از این روش استفاده می کنند. سئو ماهیانه وردپرس گزینه ی مناسبی برای سایت هایی است که بر روی یک کلمه کلیدی سخت (رقابت شدید) در صفحه یک گوگل قرار دارند. این سایت ها می توانند با استفاده از روش سئو ماهیانه، جایگاه خود را حفظ کنند و رتبه ی خوبی در گوگل به دست آورند.

– هزینه سئو وردپرس به صورت پروژه ای :

هزینه سئو وردپرس در پروژه های مختلف به قدرت و اعتبار سایت موردنظر و رقبای آن و میزان رقابت کلمات کلیدی بستگی دارد. معمولا سایت هایی که به تازگی طراحی شده اند و می خواهند بر روی یک یا چند کلید واژه، جایگاه و امتیاز بالایی به دست آورند، از این روش استفاده می کنند.

 

هزینه سئو داخلی سایت وردپرس

سئو داخلی (on-page seo) یا سئو پایه، شامل مواردی مانند ساختار و نمای سایت، محتوا و پیاده سازی فنی سایت می شود. در این روش، فعالیت هایی در داخل سایت انجام می گردد که منجر به ایندکس شدن بهتر سایت و کسب جایگاه بهتر در موتورهای جستجو می شود. هزینه سئو داخلی سایت وردپرس مقرون به صرفه است. برای بهبود سئو سایت ابتدا باید استانداردهای سئو داخلی در آنها رعایت شود و بعد به سراغ سئو خارجی سایت رفت. در غیر این صورت، تاثیری بر سئو ندارد. در برخی مواقع، گوگل سایت موردنظر را جریمه می کند.

قیمت سئو خارجی سایت

قیمت سئو خارجی سایت ثابت نیست و با توجه به کیفیت و تعداد بک لینک ها، نوشتن وبلاگ و فعالیت سایت در شبکه های اجتماعی تعیین می شود. سئو خارجی شامل فعالیت هایی می شود که خارج از وب سایت انجام می شوند. این فعالیت ها موجب بهبود رتبه صفحات سایت در نتایج موتورهای جستجو می گردد. بهتر است سئو خارجی همراه با سئو داخلی و فنی استفاده شود. چرا که سئو خارجی به تنهایی فایده ی چندانی ندارد.

نظر دهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های ستاره دار الزامی است