روش اضافه کردن کلمات کلیدی به متن بدون لغت سئو

میزان پیشرفت خواندن شما

روش اضافه کردن کلمات کلیدی به متن بدون لغت سئو ، وقتی فردی برای دنیای وب، تولید محتوا می کند باید یک غول بزرگ را پشت سر خود ببیند. اگر گوگل از محتوای فرد خوشش نیاید به احتمال زیاد فرد بازخوردی هم از آن نمی گیرد.

اما اگر گوگل محتوای او را ارزشمند بداند و در کلمات کلیدی ارزشمند به آن رتبه دهد، محتوای فرد دیده و خوانده می شود. همچنین فرد می تواند حتی توسط این محتوا محصولات و خدمات خود را هم معرفی نماید. یکی از مهم ترین قسمت های ساخت صفحات ساخت وب سایت با ترافیک زیاد، ساخت کلمات کلیدی می باشد. در زمان های گذشته استفاده هر چه بیشتر از کلمات کلیدی معیار مهمی برای ساخت محتوایی با سئو قوی محسوب می شد. اما امروزه موتورهای جستجوی قوی نظیر گوگل استفاده بی مورد از کلمات کلیدی را نوعی امتیاز منفی به شمار می آورند. پس این سوال مطرح می شود که چگونه می توان بدون افت کیفیت محتوا و سئو سایت به محتوای خویش کلمات کلیدی افزود؟ که در ادامه به آن پاسخ می دهیم.

روش اضافه کردن کلمات کلیدی به متن بدون لغت سئو

1.    ساختن عبارت های کلیدی با کلمات کلیدی

موتورهای جستجو یا سایر برنامه ها و برنامه های رایانه ای می توانند کل محتوای وب سایت را بخوانند و شناسایی کنند، بدون این که نیازی به ثبت علائم نگارشی، بالت، مکث یا نقل قول باشد. بنابراین، عبارات کلیدی باید فقط با کاما یا فاصله از هم جدا شوند. خوانندگان فکر می کنند که این یک کلمه عادی در کل محتوا می باشد اما در مقابل موتورهای جستجو، به نوبه خود، رتبه وب سایت فرد را بالا می برند.

2.    تقسیم کردن متن به قسمت های کوچک

در واقع، موتورهای جستجو بیشترین کلمات کلیدی تکراری را در صفحات اصلی وب سایت بررسی و جستجو می کنند. عناوین و صفحات مقدماتی تنها راه استفاده از کلمات کلیدی نیستند. بنابراین، می توانید متن را تقسیم کنید تا ظاهری طبیعی به وجود آید. تزئینات بیشتری را با کلمات کلیدی برتر بر محتوای صفحه اعمال نمایید. تصاویری با تگ alt را در بالا یا نوار کناری و یا در پایین محتوا وارد کنید.

3.    اضافه کردن لینک ادامه مطلب به محتوا

در واقع در پایین صفحه استفاده از لینک ادامه مطلب روش مناسبی برای درج محتوای مفید بیشتر در همان صفحه است اما بیشتر خوانندگان فکر می کنند به صفحه دیگری هدایت خواهند شد. در اصل، این را می توان میانبری برای هدایت خوانندگان به صفحه ای دانست که حاوی مقادیر زیادی از اطلاعات می باشد.


4.    ایجاد یک لندینگ پبج برای تعریف کلمات کلیدی

به خصوص هنگامی که مالک یک سایت کسب و کار آنلاین هستید، عبارات کلیدی نامربوطی در کل متن شما استفاده می شود. بنابراین، داشتن یک صفحه جداگانه که کل کلمه کلیدی را تعریف و حاشیه نویسی کند و فقط روی حداقل ۱ یا ۲ کلمه کلیدی در هر صفحه تمرکز دارد، امری ضروری به نظر می رسد. این امر با ایجاد جلوه ای طبیعی تر در متن به راحتی توجه خوانندگان را به خود جلب می نماید.

5.    ترکیب کردن عبارت های کلیدی با یکدیگر

استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی مستقل در یک پاراگراف، ظاهری خشک، سفت و سخت ایجاد می کند. اما می توانید با ترکیب کلمات کلیدی یا عبارت های کلمات کلیدی با یکدیگر این تغییر را ایجاد کنید. در این صورت خواننده فقط یک کلمه کلیدی را تشخیص می دهد اما موتورهای جستجو بر تفاوت آن ها با هم واقف هستند.

6.    اضافه کردن کلمه های اضافی به کلمات کلیدی

عبارات کلیدی گاهی اوقات بسیار غیرطبیعی و خشک هستند که می توانند باعث از بین رفتن تمرکز خوانندگان خاص شوند. برای رفع این مشکل، در ابتدا و یا انتهای این عبارت های کلیدی کلمات اضافی، توضیحات یا اصطلاحات متناسب با موقعیت مربوطه را اضافه نمایید.


7.    وارد کردن کلمه های کلیدی در توصیفات

احراز هویت قبل از همکاری با شرکت فرد، روی مشتریان بالقوه یا افراد باتجربه تاثیر زیادی خواهد داشت. بیشتر اوقات، مشتری خاصی هنگام جستجوی یک مقاله خاص از اصطلاحات و عبارات ویژه ای در جستجوی آنلاین استفاده می کند که شما آن ها را به راحتی با کلمات این و یا آن جایگزین کرده اید. هدف از استفاده از کلمات کلیدی این است که مردم از این طریق اطلاعات را به صورت آنلاین پیدا کنند.

8.    استفاده از کلید واژه هایی که برای خواننده پارادکس ایجاد می کنند.

برخی عبارت های کلیدی با وجود قدرتمند بودن به ندرت در عمل به کار می روند. یعنی دقیقا محتوای برعکس آنچه شما می خواهید را به خواننده منتقل می کند. به عنوان مثال، بازاریابی آنلاین ارزان را می توان به عنوان بازاریابی ارزان آنلاین تفسیر کرد که می تواند در یک فضای کسب و کار رقابتی کاملا محبوب باشد، اما عملا دقیق نیست تا معنایی را که نویسنده می خواهد بیان کند.

9.    تهبه لیست بالتی، کمک بزرگی در درج کلمات کلیدی

بالت ها موقعیتی ویژه هستند که در محتوا می توانند توجه خوانندگان را به راحتی جلب کنند. استفاده از بالت ها نتایج خوبی را برای خوانندگان به ارمغان می آورد، اما به طور تصادفی توسط نویسندگان محتوا نادیده گرفته می شوند.

سخن آخر

هم گوگل و هم مخاطب باید حین نوشتن محتوا در نظر گرفته شوند. اگر بخواهید متنی را فقط برای گوگل بنویسید مطمئنا هیچ مخاطبی آن را نمی خواند. اگر هم فقط برای مخاطب بنویسید و اصول سئو را نادیده بگیرید ممکن است محتوای شما رتبه جالبی نگیرد و در نتیجه مخاطبی پیدا نخواهد کرد. شما باید تعادل را رعایت کنید. با این نکات می توانید محتوایی بنویسید که هم برای گوگل قابل فهم باشد و هم مخاطبان حین خواندن آن اذیت نمی شوند.

نظر دهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های ستاره دار الزامی است