اولین گام برای شروع یادگیری سئو

میزان پیشرفت خواندن شما

اولین گام برای شروع یادگیری سئو

خب امروز می‌خوایم راجع به شروع یادگیری سئو با هم صحبت کنیم. در وهله اول باید بگویم در مسیر آغاز و شروع یادگیری بسیاری از بچه‌ها با توجه به تعدد و تنوع زیاد دوره‌ها و آموزش‌ها گیج و متاسفانه بسیاری از آنها خسته و داغون از این مسیر خارج می‌شن. راه‌حل چی می‌تونه باشه؟ بهتون توصیه می‌کنم همیشه معیار و ترازو اصلی را برای مقایسه مرجع اصلی هر موضوعی قرار بدید. خب آیا مرجع اصلی و دقیقی برای سئو وجود دارد؟ بله. خیلی وقت‌ها ما انسان‌ها به دنبال یک راه‌حل پیچیده و اساسی ساعت‌ها زمان می‌گذاریم و در صورتی که راه‌حل مسئله ما در همین نزدیکی است.

شروع یادگیری سئو

خب برگردیم و ببینیم دلیل اصلی سئو کردن هر سایتی اعم از شرکتی یا خدماتی یا فروشگاهی و… چیست؟ هدف اصلی، دیده شدن در صفحه اول گوگل و به دنبال آن جذب مشتری بیشتر و در نهایت افزایش درآمد شما است.

پس همانطور که باید تا الان متوجه شده باشید، شما رقیب اصلی که باید با آن به رقابت بپردازید گوگل است. در این میان گوگل نیز هدف اصلی خود را نمایش بهترین نتایج به کاربر خود اعلام کرده است.

با این اوصاف پیشنهاد می‌کنم مرجع اصلی خود را برای شروع فرایند یادگیری سئو، خود گوگل قرار دهید.

در زیر لینک‌ مرجع اصلی یعنی گوگل را برای شما قرار دادم. شما می‌توانید با خواندن مطالب این مرجع، اولین گام را برای شروع یادگیری سئو محکم بردارید. اگر سوالی راجع به این موضوع داشتید می‌تونید در قسمت دیدگاه‌ها بیان کنید تا در اسرع وقت به آن پاسخ داده شود.

همچنین در پست بلاگ‌های بعدی، فرایند یادگیری سئو را طبق مرجع اصلی یعنی گوگل با هم استارت خواهیم زد.

https://developers.google.com/search/docs/fundamentals/seo-starter-guide

نظر دهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های ستاره دار الزامی است