نقش سئو در بهینه سازی سایت

میزان پیشرفت خواندن شما

نقش سئو در بهینه سازی سایت ، حتما راجع به سئو شنیده اید. و حتما اطلاع دارید که سئو در انواع کسب و کارها، خرید و فروش آنلاین کاربرد مفیدی دارد. شاید چیزی که برای شما عجیب است، این باشد که چرا سئو چنین قدرتی دارد؟

من با نوشتن این مقاله به شما نشان خواهم داد که چرا سئو به سود شماست، آنهم نه با یک دلیل، نه پنج دلیل، و نه حتی با ده دلیل، بلکه با بیست و نه دلیل متفاوت. تا نشان بدهم که چرا سئو اینقدر پرقدرت است. تا نقش برجسته سئو در بازاریابی و برقراری ارتباط با مشتری برای شما روشن شود.

چند هفته پیش، مقاله من در رابطه با قیمت خدمات سئو منتشر شد و پاسخ های مثبت زیادی دریافت کردم. کاربرها با سوالات جدیدی روبرو شده بودند و چالش هایی که در طول روند فروش سئو با آن مواجه بودند، را به اشتراک گذاشتند، چرا که آنها با ارزش بهینه سازی سایت خود آشنا شده و سعی در متقاعد کردن مدیران داخلی و مدیرعامل شرکت خود برای تهیه ی سئو داشتند. تا بودجه ی لازم برای سئو را فراهم نموده و با کمک سئو بازاریابی شرکت را تقویت کنند.

در این مقاله به این دسته از سؤالات مسائل پاسخ داده شده و دلایل قانع کننده ای آورده ایم تا بگوییم چرا ایده ی سئو تا این حد با ارزش است.

1. SEO هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است

سرمایه گذاری با سود دهی بالا. با درگیر کردن موتور سئو برای داده پردازی سایت شما ممکن است کلمات کلیدی را با بهترین میزان تبادلات، تنها در صفحه دوم Google ببینید و بدانید که پول مورد انتظارتان را بدست نیاورده اید.
می خواهید رتبه خود را در صفحه ی اول گوگل جزو 3 گزینه ی بالا ارتقا بدهید؟ جایی که بیشترین کلیک ها را متعلق به خود می کند و می تواند بازده عظیمی در سرمایه گذاری مدرن برای خود در سئو فراهم کند. شاید به همین دلیل باشد که سئو به سرمایه گذاری در املاک متصل شده است، زمانی که شما درک درستی از آن داشته باشید، بازدهی عظیم آن واقعا شما را شگفت زده خواهد کرد.

2. سئو نوری روشن می کند برای درخشیدن فروش شما

و این کار را چه کسی خواهد کرد؟ وبسایت شما!

در مورد آن فکر کنید،7 روز هفته، و تمام طول سال باز است و هرگز در بیمارستان یا در گزارش های دشوار کار نمی کند. هر کاری که گفته انجام می دهد، و کاری می کند که فروش شما مثل ساعت کار کند. وب سایت شما یک کارمند تمام عیار شما است، ابزاری چندکاره است، با هزاران چشم در یک نگاه و تنها با آنچه شما از آن می خواهید، محدود می شود.
بهینه سازی موتور جستجو توجه خود را روی گردش فروش شما می گذارد، بهترین عملکرد را با تمرکز روی انبار بازار شما ارائه می دهد.

3. موتور های جستجو و سئو یک بخش مهمی از ترکیب بازاریابی شماست

اگر شما پست های دیگر من را در زمینه ی موتور جستجوگر خوانده باشید، میدانید که صحبتهای من راجع به اهمیت جایگاه سئو در بازاریابی و کسب و کار روشن است. سئو در تقویت تغییر روند و نگاه کلی به و سایت استادانه عمل می کند.
همچنین معتقدم که سئو تنها بازی شهر نیست! بلکه به تنهایی نمی تواند شما را در دستیابی به بالاترین پتانسیل بازار کمک کند.

دیگر چالش شما به عنوان یک مدیر یا مدیرعامل، چیدن یک محتوا بعد از دیگری نیست، بلکه چگونگی بهینه سازی سایت در ترکیب بازاریابی خود برای به دست آوردن پاداشی باارزش است. به این دلیل می گوییم کار سئو “جنگ بین بازاریابان” نیست، بلکه با همکاری با متخصصان در هر شاخه ای سعی در تبادل مشتریان بین شرکت ها را داشته و فرصتی را برای همکاری و مشارکت مدیر و یا مدیر عامل به سمت ترکیب خدمات بازاریابی به ارمغان می آورد، از جمله سئو که بالاترین سود همکاری دسته جمعی را دارد. به جای اینکه همیشه “هر چه مشتری می خواهد به او بدهیم”، زمان این است با این حقیقت روبرو شویم که اغلب مشتریان نمی دانند از بین گزینه های مختلف چگونه انتخاب کنند.

به عنوان ، بازاریابان حرفه ای و مشاوران سئو نباید تخصص های دیگران را نسبت به کار خودش گمراه کننده تر و گیج کننده تر معرفی کند، بلکه باید به مشتریان خود کمک کند.

پایه را درست بنا کنید، ترکیب و طراحی کنید، و سپس آنها را به طور موثر اجرا کنید، مدیریت استراتژی با هزینه های موثر و روش های بازپس دهی بالا و تاکتیک هایی که با اهداف کلی کسب و کارشان هماهنگ شده اند.

بخشی از سهم مسئولیت بازاریابان حرفه ای، دور نگهداشتن مشتریان از خطر و یا مانع شدن از پذیرش تاکتیک های سیاسی است که نهایتا آنها را به باتلاق هدایت می کند که در فرایند کسب و کار با آن مشکلات درگیر شوند و یا دامی که به تدریج داخل آن فرو بروند بدون اینکه رد پائی از آنها باقی بماند. به نظر من “این حقیقت کامل نیست” درست همانند دروغ گفتن است.

پیاده کردن این رویکرد ممکن است برای هر شرکت عملی نباشد. بعضی ها حتی ممکن است نسبت به تمایل شما برای خارج از حوزه و زمینه ی تخصصی شما روی خوبی نشان ندهند.
اما برای کسب و کارهای کوچک و متوسط و شروع کار با منبع تغذیه اضطراری، با تصویب چنین نقش مشاوره یا شورایی و ارائه مشاوره حرفه ای، دستیابی به کمک برای ارائه “توسعه کسب و کار” مشاوره می دهد و نشان دادن واقعیت غیرقابل تغییر ثابت برای ارائه ی پیشنهادات شما می توانید راه درازی را برای ساخت حقیقت بسازید.

در آن صورت مشتری مایل به پیروی از شما خواهد بود، حتی زمانی که شما روشی را پیشنهاد می دهید که اشاره بر مسیرهای دیگری دارد که آنها باور دارند انتخاب درستی باید باشد.
لازم است همیشه به یاد داشته باشید که مشتریان فقط به این دلیل که خودشان آن تخصص را ندارند مشاوره می خواهند به همین دلیل (از نظر منطقی) قادر به درخواست «پیشنهاد کامل» نیستند. هر چند اغلب به نفع آنها نیست هر آنچه آنها می خواهند به آنها بفروشیم. و همینطور این صحت دارد برای شرکتهای بزرگ با کارکنان داخلی که داد و ستد کوچکتری دارند.

4. تاثیرات موتورهای جستجوگر و سئو در چرخه بررسی و یا خرید

سئو بدون افزایش هزینه های بازاریابی فروش شما را افزایش می دهد و در نتیجه سود فروش را به طور نمادین و در طول زمان افزایش می دهد. سئو می تواند با صرف هزینه ی کمی شما را برای رسیدن به تمامی اهداف سرمایه دار شدن تان کمک کند. حتی بهتر از بسیاری دیگر از سبک های بازاریابی آنلاین در مقایسه با شما به دلیل تاثیر بنیادی از تبدیل بهتر یعنی باکمی افزایش هزینه تبدیل به بیشترین فروش شوید.

فرض کنید همه نام شرکت شما را شنیده اند یا فکر می کنند شرکت شما بهترین مکان برای خرید است اما می تواند به اشتباه پرهزینه باشد. مردم دائما در جستجوی معاملات خوب هستند و از وب سایت اجتماعی مبتنی بر مقایسه برای خرید استفاده می کنند و در شرایط سخت مالی بیشتر به دنبال قیمت آگاهانه برای خرید هستند. زمانی که مصرف کنندگان پول خود را با احتیاط صرف می کنند.

سئو نقش مهمی در کمک کردن به این تحقیق و چرخه خرید دارد. سئو مثل یک چشم آهن ربائی است، مشتریان بالقوه را به وب سایت شما جذب می کند از طریق کلمات کلیدی و عبارات کلیدی و عباراتی که رتبه ی بالا دارند که بازدید کنندگان قبلی جستجو کرده اند. این در شرایطی ست که مشتریان شما در حال بازدید وب سایت شما هستند و موتور سئو به آنها راه حل هایی برای خرید هدایت می کند.

 

5. قیمت گذاری جستجوگرها متغیر است

قیمت گذاری خدمات سئو دشوار است. اگرچه بعضی ادعا می کنند کار ساده ایست، با مراجعه به بحث های قبلی من می توانید بگوئید هزینه سئو چه قدر است؟

هیچ استاندار جهانی وجود ندارد که شما بتوانید امتیاز کارت تان برای خدمات سئو را ثابت نگه دارید. بررسی لغات کلیدی، ایجاد لینک و سایر فعالیتهای سئو منحصر به فرد، سفارشی و برای هر شرایطی بطور خاص طراحی شده است. حتی بین کسانی که سئو ارائه می دهند، سئو با کیفیت های متنوعی وجود دارد. متخصصانی که چاشنی آن را زیاد می کنند، متقلبان، غیرحرفه ای ها و تمرین کنندگان که اطاع کافی از این کار ندارند. اما شما به عنوان شخص مسئول سئوی شرکت خود، مسئولیت سنگینی به عهده دارید… زیرا مسئولیت انتخاب بر دوش شماست! قبل از اینکه ارزان ترین یا گران ترین پیشنهاد را انتخاب کنید، کسی که خیلی محدود یا جامع است، از یک فرد متخصص با تجربه و همینطور از یکی از اقوام معمولی غیر متخصص مثل پسر عمو یا یک دوست آشنا سوال کنید، هزینه ی سئو چقدر است؟ تا از جزئیات و تفاوت های ریز و درشت آن مطلع شوید.

به عنوان یک خدمات تخصصی سئو شامل گروهی از کسانی که پشت صحنه کار می کنند. بودجه ی کمی در اختیار آنها بگذارید عملا دست خود را بسته اید و شما نمی توانید نتایج درخشانی از تلاش های محدود خود انتظار داشته باشید. اگر هنوز راجع به همکاری مشترک متقاعد نشده اید و اینکه چگونه این حقایق باهم در ارتباط هستند. متقاعد شده اید، نگران نباشید و ابتدا راجع به سئو تحقیق کنید، حتی اگر ناچار باشید مقداری هزینه بابت آن پرداخت کنید. این سرمایه گذاری امن و ارزشمندتر است اگر شما را در مورد ارزش واقعی در اتخاذ استراتژی جستجوگرها متقاعد می کند.

اشتباهات زیادی در مورد سئو وجود دارد، کتاب فوق العاده ای به نام “هنر سئو” نمونه های بسیار خوبی در این رابطه دارد. برخی از این نمونه های محبوب عبارتند از:

• اهداف سئو (ما در هر ماه برای شما 100 لینک ایجاد می کنیم) موضوعی مهم تر از اهداف کسب و کار (ما سود شما را 5٪ سود شما را افزایش خواهیم داد).
•سئو به تنهایی کامل است و نیاز به بخش های تکمیل کننده در شرکت ندارد.
•صرف نظر از حجم جستجو و محبوبیت روش های سئو در مفاهیم بازاریابی و عناوین محصول بهتر عمل می کند
•فعالیت های جستجوگرسئو بدون نیاز به هماهنگی و نظارت توسط یک ناظر انجام می شود
•سئو را به توسعه دهندگان بسپارید (“به آنها اعتماد کنید، همه چیز درست پیش می رود”).
هنوز در این مقاله موارد زیادی است24 راه برای تیم سئوی شما باقی مانده است.

6. سئو هرگز خیلی پرهزینه نبوده است!

احتمالا در بازاریابی جای دیگری وجود ندارد که پرداخت با داشتن حق انتخاب یک شرکت سئوی درست را انتخاب کنید. در انتخاب بین قیمتهای چند شرکت، شما اغلب وسوسه می شوید شرکتی را که کمتر گران بود را انتخاب کنید در حالی هوشمندانه تر است که گرانترین شرکت را انتخاب کنید. منظور از اینکه سئو هزینه نیست و یک سرمایه گذاری است چیست؟ و حتی اگر شرکت سئو با بالاترین قیمت عوارض شما دو برابر هزینه های دیگر شما را به عنوان مدیر بازاریابی یا تصمیم گیرنده محاسبه کند، باید به دقت نگاه عمیق تری کنید به این که چرا اینها انقدر گران هستند. چه چیزی باعث شده این ها انقدر اعتماد به نفس داشته باشند در مورد شما با یک پیشنهاد به دیگران بدون فکر ثانویه؟

اگر شرکت سئو خیلی گران قیمت باشد به شما در دستیابی به اهداف مالی کمک می کند و شما را در نیمی از زمانی که باید صرف بدست آوردن آن مبلغ می کردید به دو برابر مبلغ می رساند. آیا به نظر شما واقعا “گران” است؟ اجازه بدهید بگویم که من بابت هر دلار به شما 4 دلار بدهم فرض کنید که شما متقاعد شده اید من نمی خواهم از شما پول نقد بگیرم و فرار کنم، چقدر پول امروز مایلید به من بدهید؟

این جایی است که سئو قبل از بررسی می تواند به شما کمک کند. اگر مطالعه ثابت کند که بازار شما به اندازه کافی بزرگ است تا بتواند حجم کافی را رد کند، رقیب به اندازه کافی درمقابل شما برای مبارزه و پیروزی ضعیف است و تجربه شما با مشاوران جستجوگرسئو و شرکتهای سئو در طول زمان نشان می دهد که شما مقدار زیادی از حجم ترافیک را از تلاش های آنها بدست آورده اید. اگر این حجم به میزان قابل توجهی به فروش و سود تبدیل شود، در نتیجه تأثیر این سئو بر روی کسب و کار شما از این کمپین جستجوگرها در طول زمان مسئولیت بیشتری نسبت به «4 دلار در ازای یک دلار» خواهد داشت.

آیا وقت این نیست که به عقب بر گردیم و نگاه دقیقتری به تخصیص بودجه بازاریابی شما داشته باشیم؟ آیا شما به دنبال استفاده از پتانسیل جستجوگرها باشید و میوه کوچک آویزان رسیده که در دسترس شماست را بچینید؟

این تصمیم احساسی نیست. این تصمیم بر اساس منطق و اطلاعات دقیق است. “هزینه” جستجوگرها مانند خرید یک خودرو است. چرا یک فراری گرانتر از یک خودرو VW است؟ دلایل خوب زیادی وجود دارد و موارد مشابه آن که در مورد جستجوگرسئو کاربرد دارد.

 

7. سئو خامه ی روی کیک نیست، این یک جزء اصلی است.

بله اکنون که شما برای سایت خود هزینه کرده اید (و زیبا به نظر می رسد) چیزی که نیاز دارید این است که به صحبتهای مشاوری که از شما پول بیشتری صرف کنید تا نظاره گر موتورهای جستجو باشید. اما گوگل نیاز دارد از کسب و کار شما آگاه شود. سئو که به طور موثر DNA سایت شما را می بافد؛ می تواند به ویترین کسب و کار شما برای جستجو در بهترین نور ممکن کمک کند. سئو به عنوان یک مشاور، از طرف شرکت هایی که وب سایتی “بصورت هنری” ایجاد کرده اند، با من تماس گرفته شد و درخواست کردند سئو دستی به سر و روی سایت آنها بکشد. اما طرز کار به این شکل نیست که شما اول کیک خود را درست کنید و بعد تخم مرغ را هم زده را روی آن بریزید و یا شکر را از بالا روی آن بپاشید نه شما این مواد را با خود خمیر مخلوط می کنید.

حتی اگر در هنگام برنامه ریزی ساختار وبسایت خود سئو را در نظر بگیرید، سیستم مدیریت محتوا (CMS)، ترکیب URL و طراحی وب، بهترین نتایج را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد. این کار در طراحی URL های قدیمی به موارد جدید کمک می کند، صفحات فرود یا لندینگ پیج خود را به هدف کاربر ارتباط دهید، نگاه ها را به سمت خرید “شیب خرید” هدایت کنید و رتبه های قدیمی را حفظ کنید که سال ها تلاش به دست آورده اید.

در حالی که یک مشاور سئو میتواند به شما کمک کند (خیلی زیاد) حتی اگر دستورالعمل اشتباه را شروع کردید که باعث شده وقت بیشتر، تلاش بیشتر، پول بیشتری و برخی کارهای بازسازی عمده بعدا برای انجام آن صرف کنید.

8. سئو چیزی بیشتر از سئو فرندلی CMS است

سیستم مدیریت محتوا (Content Management System)

بنابراین، ارائه دهنده ی CMS شما پرسید آیا سئو فرندلی (فرندلی بودن معناست که موتور جستجو بتواند وب سایت شما را به سادگی در گروه خاص خودش قرار دهد) بود و بهینه سازی شده بود؟ اشتباه نکنید، این همه سئویی که شما نیاز دارید نیست. آنها باید (تا کنون) بدانند که سئو فقط کد نویسی نیست. گوگل به دنبال کد نیست، گوگل به دنبال “محتوا” است. بیش از 200 عامل رتبه بندی وجود دارد، و الگوریتم ها هر ساله بارها تغییر می کنند. کد CMS فقط یک بخش از کل است. سیستم مدیریت محتوای سئو با ارائه چارچوب مناسب برای سایت شما، به سادگی می تواند کمک کند. اما برای غلبه بر موتورهای جستجو، خیلی بیشتر طول می کشد.

مهمترین آنها «چیزهای دیگر» محتوا است. محتوا پادشاه است. شیطان در جزئیات قرار دارد کلمات کلیدی، محله، و ترکیب کلی بازاریابی شما. CMSشما با این موارد کار کمی می تواند انجام دهد. شما یک ماهیتابه ی بزرگ برای سرخ کردن و یک غذا ساز نمی خرید و سپس امیدوار باشید که آنها بصورت جادویی شما را به یک سر آشپز ستاره میشلین تبدیل کنند. سئو جدید نیست. با این حال بسیاری ازCEOو مدیران بطور رسمی با اهمیت سئوی خوب برای کسب و کار آنلاین آموزش ندیده اند. به طور رسمی آموزش داده نشده است. بله، شرکتهای CMS ممکن است اشتباه راهنمائی کنند و گمراه کننده باشند.

با این همه، این فن آوری و بازاریابی بسیار فنی و پیچیده است و اگر شما نمی توانید اطراف آن سرک بکشید شما تنها نیستید. اما اگر سوالات خود درست را مطرح کنید، در آخر شما پیروز خواهید شد.

9. سئو می تواند تاثیر شما را چند برابر کند

برای کارت ویزیت خود چقدر هزینه کردید؟ یا برای بروشور بازاریابی تان؟ من شرط می بندم که در مقایسه با وب سایت شما هزینه ی زیادی صرف نکرده اید.
آیا شما آن کارت ها، بروشور یا آگهی های تبلیغاتی را قبل از فرستادن به دفتر چاپ به دقت خوانده اید (یا از شخص دیگری خواسته اید آن را برای شما بازبینی کند)؟! شرط می بندم اینکار را انجام داده اید.

اما شما قبل از اینکه آن را راه اندازی کنید، یک متخصص جستجوی “proof reading” ابزار بازاریابی گران قیمت، بی نهایت قدرتمندتر – وب سایت خود را نداشتید!
آیا می خواهید همه آن کارت وزیت ها و بروشور را با هزینه ی قابل توجهی طراحی کنید و سفارش بدهید در هزینه های قابل توجهی می بینند طراحی و سفارش می دهند و سپس آنها را در یک قفسه بگذارید و قفل کنید؟ البته که نه.

با نادیده گرفتن سئو، این دقیقا همان چیزی است که شما با وب سایت جدید فانتزی خود انجام می دهید. یک وب سایت که توسط هزاران نفر از بهترین چشم انداز و مشتریان ایده آل شما دیده می شود. وبسایتی که توسط چشم هزاران مشتری ایده آل شما دیده می شود. وبسایتی که شما در حال حاضر آن را در خیال و تصورات رتبه ی گوگل در لیست رها می کنید. فقط به دلیل اینکه تجهیزات تان را بالای کارت تایپ کرده ی آیا می خواهید کارت های بیزینس تان را خودتان چاپ می کنید؟ نه، مطمئن هستم این کار را نمی کنید، احتمالا آنها را از یک شرکت حرفه ای با تجربه طولانی چاپ سفارش می دهید.

سئو کارت تلفن دیجیتال شما است. سئو می تواند با قرار دادن وب سایت شما در مقابل چشم مشتری های هدف دار تاثیر شما را چند برابر کند. دلیل خوبی است که کار را به متخصصینی بسپارید که کارشان را بلد هستند. آنها مطمئن هستند که وب سایت شما برای مخاطبان خاص خود جذاب است و می تواند توسط بخش گسترده ای از آن مشاهده شود، به طوری که کارت وزیت دیجیتال شما بهترین کاری را که شغل شما به آن اختصاص داده، یعنی جذب مخاطب خاص و تبدیل آن به مشتری را انجام می دهد.

 

 

 

10. سئو به شما کمک می کند شانس گرفتن تبلیغات رایگان از دست ندهید

آیا برای نوشتن تبلیغات یا تصمیم گیری در مورد اینکه چه اتفاقی روی کارت ویزیت شما می افتد به دفتر دیگری اعتماد می کنید؟ آیا اجازه می دهید رقیب تان طراحی صفحه نمایش شما را انجام دهد، یا تصمیم بگیرید که چه کسی فروشگاه شما را ببیند؟

این خواست خود شماست که به طور استراتژیک نخواهید، تگ های عنوان وب سایت و توصیفات متای خود را طراحی کنید و به هر حال این کار برای کسب و کار شما خوب نیست. این مانند متن “lorem ipsum” یا لورم ایپسوم یاطرح نما، متن آزمایشی و بی معنی چاپ شده روی مواد اولیه ی بازاریابی شماست.

سئو کمک می کند شما تعیین کنید که چگونه کسب و کار شما باید در نتایج جستجو برجسته شود. اگر هزاران چشم در حال دیدن “متن تصادفی” شما هستند بدانید سرمایه ی شما دارد به هدر می رود. شما فرصت فوق العاده ای برای گرفتن تبلیغات رایگان شانس خود را از دست می دهید. خوشبختانه وقتی از این اطلاعات آگاه هستید، رفع آن آسان است. سئو به شما کمک می کند شرایط را برگردانید، بنابراین می توانید کسب و کار خود را در مسیر درست هدایت کنید.

11. سئو اهرمی در شبکه های اجتماعی

آیا شما در رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک مشغول هستید؟ سئو نقش مهمی در اینجا ایفا می کند. محتوایی که توسط کاربران در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته به طور مستقیم به پارامترهای خاص سئو مانند اطلاعاتی که در توصیف اطلاعات دیگر قرار می گیرد عمل می کند. این همان چیزی که شما می بینید این است که افراد پست ها و داستان های خود را روی برنامه ی دیوار، Google+ profile، و یا توئیت و یا در شیر به اشتراک می گذارند.

استراتژی جستجوگرها در مدیریت این پروسه، در همکاری با بخش بازاریابی و بخش ارتباطات به شما کمک می کند. شما می توانید از طریق سئو آنچه افراد سایت اجتماعی می خوانند، فکر می کنند و یا انجام می دهند را کنترل کنید و آنچه را با سرعت نور از طریق شبکه هایشان گسترش پیدا می کند.

12. سئو کمک می کند کاربران وب سایت شما را پیدا کنند

وب سایت شما اولین نقطه تماس شما با مخاطبین به صورت آنلاین است. این می تواند منجر به ایجاد چشم اندازی خوب شده و شرکا و سرمایه گذاران و مشتریان بالقوه جدید را جذب کند. به شرطی که کاربران بتوانند آن را پیدا کنند، در غیر اینصورت وب سایت شما هیچ فایده ای ندارد. سئو در اینجا نقش قابل توجهی ایفا می کند. دیگر سئو فقط به رتبه بندی سایت، نتایج جستجو، کلیک بیشتر و بازدید بیشتر و یا حفظ مقدار بازده سایت، نمی پردازد. این یک تصور خطرناک اشتباه است.

سئوی مدرن و موثر باید در اهداف و استراتژی های شرکت ریشه بدواند و چرخشی روی روانشناسی افراد در بخش و بازار هدف مشتری داشته باشد. سئو می تواند شغل شما را پیدا، مورد توجه و مورد علاقه ی مشتری کند.

13. سئو وارد قلب کار شما می شود.

سئوی خوب به درحواستی بیش از فقط مهارت برنامه نویسی و بهینه سازی محتوا پاسخ می دهد. جستجو است. این مثل پسرخاله ای که از کامپیوتر زیاد سردر میاورد و یا دوستی که به معانی کامپیوتری خوب وارد است نیست که در طول تعطیلات آخر هفته شما را به دوتا نوشیدنی دعوت کنند. سئوی حرفه ای یک کار جدی است.

SEO مانند جراحی قلب است. اگر جستجویی قوی مسئولیت بیش از نیمی از حجم وبسایت شما را برعهده بگیرد، سئو در قلب کار شما قرار خواهد گرفت و بدون حضور یک جراح قلب خبره، شما خواهید مرد.
بدون یک متخصص در مدیریت سئو سایت خود، کار شما نابود خواهد شد. درست همانطور که می خواهید بهترین جراح قلب را برای قلب خود شکار کنید، باید بهترین مشاور یا استراتژیست SEO را جستجو کنید، نه اینکه خودتان آن را انجام دهید!

هر کس مسئول سئو ی شرکت شما ست باید بداند که سئو شامل بازاریابی و ارتباطات، درک کسب و کار و اقتصاد، فکر استراتژیک و توانایی ایده پردازی است. در حالی که تمرکز آنها روی اهداف کلی کسب و کار است. فردی که نظارت بر کمپین های سئوی شما را تبدیل به “مدیر توسعه بازاریابی”، مشاور مالی و غیره خواهد کرد.

نه هر کسی نمی تواند این کار را انجام دهد و پیدا کردن یک فرد خبره سخت است. به طور معمول، این کار چالش برانگیز را به یک توسعه دهنده یا طراح داخلی ناشی بسپارند، با این وجود بسیاری از طراحان و توسعه دهندگان وبسایت درحال یادگیری بیشتر راجع به سئو هستند. این که سئو را در«اولویت دوم» قرار دهند می تواند یک اشتباه بزرگ باشد. همینطور بعد از اینکه کسی آن را به شما تحویل داد تایید و نصب کنید.
مطمئنا، ممکن است شما در جستجوی راهی برای کاهش هزینه باشید. اما سئو نه تنها موجب صرفه جویی در هزینه شما می شود، بلکه به طور چشمگیری سود شما را کاهش می دهد! این بسیار رایج است، و من اغلب عملا می بینم.

مشتریافزایش می دهد. ان سئو را به عنوان “نرم افزار بلااستفاده” و “دکمه فوری” مشاهده می کنند که هر کسی که کمی از طراحی وب و برنامه نویسی HTML بداند می تواند کار را برای آنها انجام دهد. این مانند این است که وقتی خانه یا ماشین شما نیاز به تعمیر دارد از نوار کاست یا طباب استفاده کنید. شما با انجام این کار، ایمنی خود را به خطر می اندازید. و با استفاده از یک روش مشابه برای سئو، کسب و کار خود را در معرض خطر قرار می دهید.

14. سئو اعتماد و اطمینان ایجاد می کند

SEO می تواند شرکت شما را قوی تر، بهتر و معروف تر کند. هدف نهایی که باید در نظر گرفته شود، این است که وقتی مردم برای خرید یا فروش کالایی کلمات کلیدی مرتبط و عباراتی را سرچ می کنند، آنها باید نام شرکت شما را بالای نتایج جستجو پیدا کنند. و بعد بر اساس آنچه می بینند و حس می کنند، محصولات شما را بعنوان بهترین محصول باور کنند. عنوان و تبلیغات وب سایت شما می تواند قدرتمند بودن شرکت شما را بیان کند که باعث تقویت نام تجاری شرکت شما می شود، و در عین حال کمک به برقراری ارتباط با یک پیام بازاریابی باشد که در راستای اهداف کسب و کار استراتژیک شماست. سپس نظاره کننده ها متقاعد می شوند که شما بهترین هستید.

این روزها، همه “جستجو می کنند”. اگر شما در حال جستجو هستید، درست در بالای SERPs (در حال جستجو)، این کار راه طولانی در تقویت اعتبار شماست. اگر شما و مشتریان شما در یک زمان و در یک مکان هستید و یک راه حل، بدانید که پیروزی بزرگی حاصل کرده اید. اما این تنها بخشی از پازل است و شما بیشتر نیاز دارید. شما باید وارد مغز مخاطبان خود بشوید. با زبان آنها حرف بزنید درد آنها را حس کنید، به آنها راه حل مناسب ارائه بدهید. هنگامی که چنین باشید، اعتبار شما همراه با مخاطبین تان به سرعت بالا می رود.

15. سئو باعث می شود شما همه جا باشید

ما اصولا احساس می کنیم که رتبه ی # 1 نشان دهنده بالاترین درجه است. ورزشکاری که مدال طلا را می برد، قهرمان است. برندگان نقره و برنز هم درجات بالایی دارند. بقیه نیز می دوند اما هیچ کس به آنها اهمیت نمی دهد!

رتبه بندی های موتور جستجوگر مشابه هستند. نقطه بالای (SEPR) یا Search Engine Result Page گوگل 36.4٪ از کلیک ها را متعلق به خود می کند، نقطه #2 – 12.5٪ کلیک را ازآن خود می کند، نقطه ی 3# – 9.5٪ کلیک و از آنجا به بعد تعداد کلیک ها سریع کاهش میابد. آن کاهش می یابد. در بالای صفحه بودن موفقیت شما را زیاد می کند که “انتخاب اول” نیز نامیده می شود. این باعث تبلیغ نام شرکت و فروش بیشتر می شود. اگر در وب سایت شما کلمات کلیدی و عبارات مربوط به کسب و کار شما در صفحه اول گوگل نباشد، پس آن … “هوستون” است، یعنی ما مشکلی داریم!

در غیر اینصورت کسب و کار شما خوب پیش می رود، حتی بدون موتور جستجوی خوب کلمات کلیدی حجم جستجو بالا است، تصور کنید که چه مقدار پول بیشتری می توانید به دست بیاورید و قتی شما آنها را رتبه بندی می کنید به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا می کنید و فروش بیشتری خواهید داشت. به یاد داشته باشید … اگر شما در بالای صفحه اول گوگل نیستید، رقبای شما آماده اند تا پول شما را بردارند.

16. سئو به شما کمک می کند نام تجاری بسازید

برندسازی اغلب پیچیده، پر هزینه و بی نظم است. شما چیزهای زیادی را برای مصرف کنندگان می گذارید، به این امید که در ذهن شان بماند و موقع خرید فراخوانده شود. سئو می تواند به تسریع کمپین نام تجاری شرکت شما و کمک کند و خدمات شما را به یاد ماندنی کند.

وقتی مردم بیشتر از سایت شما بازدید می کنند، با کسب و کار شما آشنا می شوند و از شما سفارش می گیرند، پس شما تعداد بیشتری مشتری دارید که احتمالا دوباره می آیند و با دوستان خود را راجع به شما صحبت می کنند. سئو یک راه موثر برای اشتراک گذاری با رتبه بندی وب سایت شما بالا و جذاب سیلی از حجم وب در شبکه های اجتماعی است.

وقتی اطلاعات مفید و مرتبط با آنچه مخاطب در موتور جستجوگر گوگل در پی آن است از طریق سایت در اختیار مشتری قرار بگیرد، در نتیجه تاثیر محصولاتی که از قبل در ذهن مشتری ثبت شده بود دوباره در ذهن وی یادآوری می شود و شما سهمی در ذهن مشتری پیدا می کنید و جای ثابتی برای همیشه در قلب مخاطب باز خواهید نمود.

17. سئو یک استراتژی بلند مدت است

سئو می تواند نتایج سریعی را ارائه دهد. می تواند در مدت کوتاهی موثر باشد و به کسب و کار هدفمند شما کمک کند که نیازمند نتایج هستند، کمک کند. و این اولین درخواست شما از سئو است که قطعا به نوعی صاحب کار خودتان باشید. اما سئو مزایای جدی هم دارد نسبت به بازاریاب های دیگر که تمرکز کوتاه مدت دارند … همچنین ROI (نرخ بازگشت سرمایه) رو به پیشرفت، در طولانی مدت به شما برمی گرداند.

در حالی که PPC (پرداخت به ازای هر کلیک) و سایر روش های تبلیغاتی سریع هستند و به سمت حجم وب هدایت می کنند، گران هم هستند. همچنین، در گزارش رویکرد تحقیقی تامار سال 2008، بررسی 91% از پاسخ های داده شده به نظرسنجی گفتند نتایج جستجوی طبیعی را ترجیح می دهند در حالی که به دنبال خرید محصول یا خدمات آنلاین هستند،. سئو می تواند به شما اطمینان بدهد که شما این لکه های آلو را جذب می کنید.

وقتی سئو به درستی انجام شده باشد، می تواند برای مدت طولانی باقی بماند. با بررسی بموقع سئو جلو باشید. شما می توانید برای سالها در اولین صفحه نتایج جستجو باقی بمانید، بدون اینکه بخواهید بعدا پولی پرداخت کنید. حتی پس از اینکه شما همکاری با سئو را قطع کردید، وب سایت شما هنوز هم می تواند بر اساس کلمات کلیدی انتخاب شده رتبه ی بالایی داشته باشد، هرچند بهتر است با خدمات مشاوران سئو و یا گروه فلان ادامه دهید و یا با خدمات مشاور یک جستجوگر یا تیم داخلی ادامه دهید در اینصورت خطر از بررسی رتبه رد از دست می دهید.

باز هم این هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری است. یک محاسبه سریع و ساده به شما نشان خواهد داد، که چقدر سریع سرمایه خود به عنوان یک سئوی موثر از طریق افزایش درآمد بدست خواهید آورد.

18. سئو فروش های آفلاین را هدایت می کند

سئوی خوب با تصمیم گیری خرید هوشمند شروع می شود. امروزه بیشتر فروش های آفلاین از طریق تحقیقات در وب انجام شده است. بررسی کاربران وب یا نیلسن در سال 2008 نشان داد 86 % از مشتریانی که برای پیدا کردن خرید و فروش محلی از اینترنت استفاده می کنند که از آن برای خرید آفلاین استفاده می کنند بله، در فروشگاه!

به همین دلیل اکثر کسب و کارهای آفلاین نمیتوانند مانع از بازاریابی آنلاین شوند و همچنین اینکه چرا سئو پایه و اساس هر استراتژی بازاریابی دیجیتال شرکت های آفلاین را شکل می دهد. وب سایت شما به عنوان یک فروشنده خستگی ناپذیر عمل می کند، روز و شب کار می کند تا منجر به موفقیت در کسب و کار شما شود.

اینها افرادی هستند که به طور جدی به دنبال یافتن راهکارهایی هستند که شما در سخت ترین مشکلات و نیازهای روزافزون شان به آنها عرضه می کنید. سئو می تواند بسیاری از آنها را به آستانه مجازی شما، برای کسب و کار برساند تا شیفته ی، خدمات شما شوند و لذت ببردند.

 

 

19. سئو جذب می کند حجم مرتبط همراه با ترافیک مرتبط با پتانسیل تعامل بالا

سئو بسیار هدفمند است، به جزئیات ریز هم اهمیت می دهد. با بررسی لغات کلیدی در میابید که چقدر “بازار” بزرگ است چه تعداد افراد در جستجوی دقیقا آن کلمه کلیدی هستند ، چگونه رقابت عرصه در SERPs و با برخی استدلال قاطعانعه قیاسی، حتی قصد جستجوی کلمات کلیدی را تشخیص می دهد . این بدیهی و روشن نیست و شیطان در جزئیات آن است. به همین دلیل است که داشتن یک مشاور متخصص سئو می تواند در هزینه های صرف شده برای بازاریابی شما بازده عظیمی برای بهینه سازی ایجاد کند.

حجم وب سایت از یک شرکت خوب سئو دارای توان بالقوه تغییر بزرگی دارد. و با توجه به اهداف جستجوگر، با در نظر گرفتن نگرانی ها و مشکلات مخاطبان شما، ایجاد اعتماد و متقاعد کردن کاربران که شرکت شما مناسب تر برای انجام کسب و کار است، می توانید میزان بالایی از تبدیل مخاطب به خریدار بالقوه را تجربه کنید طالب صنعت شما.

برای مثال، یک شرکت سئوی خوب برنامه ریزی شده برای یک هتل، به مشتریان بالقوه ای که در جستجوی جایی برای گذراندن تعطیلات هستند، آنها را به وب سایت شما و به یک بخش درست که دقیقا همان چیزی است که آنها دنبال آن هستند هدایت می کند. به این ترتیب، SEO به عنوان یک ترکیبی از راهنما، پشتیبان، محافظ، بازاریاب اجرایی و فروشنده عمل می کند.

بدون سئو، پیدا کردن وب سایت شما را در صنعت گردشگری شکار کردن، مثل پیدا کردن سوزن انبار کاه خواهد بود.. بدون شناخت کامل از اینکه مخاطب در جستجوی چیست و چه نیازهای منحصر به فردی دارد،به احتمال زیاد مخاطب خود را برای همیشه از دست خواهید داد. بدست آوردن آنها (نیازهای مشتری)برابر با به دست آوردن مشتری و فروش بیشتر است.

20. سئو بازاریابی شما را سنجش می کند

تمام عناصر سئوی شما قابل اندازه گیری است، ارزیابی و اصلاح شده. با انجام این کار به طور مداوم، می توانید درآمد خود را بالا ببرید، با هر مبلغی که صرف سئو می کنید.

21. مشاور سئوی شما یک “سلاح مخفی” است

مشاور حرفه ای سئو، یک ثروت بزرگی در توسعه کسب و کار شما خواهد بود. مشاور سئوی شما می تواند کلمات کلیدی سودمندی و تاقچه ها با ROI(نرخ بازگشت سرمایه در بازاریابی) عالی پیدا کند جایی که شما در آن شما براحتی می توانید پول بدست بیاورید. تحقیقات بازار دقیق و بررسی رقابتی را انجام دهید و به محتوا کمک می کند محتوائی بسازید تا به حجم برسند که معاملات بزرگ را به شما نزدیک کند.
یک مشاور تخصصی سئو می تواند بطور عمیق اوضاع کاری رقبای شما را بررسی کند روش های آنها را مورد تحلیل قرار دهد. مشاور شما می تواند “جنگی” را تدارک ببیند و استراتژی های شما را در مقابل با رقبای شما مورد آزمایش قرار دهد … و اگر آن محاسبات به نفع شما کار کند، زمان رفتن به جنگ است!

همچنین می تواند به شما نشان دهد که اگر استراتژی یا همچنین آن رقابت ناکارآمد است به مراتب سخت گیر باشد. این کار به شما کمک می کند پول و زمان شما را از صرف شدن برای پیگیری مالکیت کلید واژه ها یا طاقچه که شما را مجبور به تمرکز بر انرژی در حوزه های سودآور خواهد کرد. چنین پیش تحلیل های بازار می تواند برای شرکت یا کسب و کار درست بی ارزش باشد.

به یاد داشته باشید که آل رایز و جک ترات در کتاب بی انتها خود، “جنگ بازاریابی” مشهور شده اند. – بازاریابی یک جنگ است! و همانطور که شما در مورد رفتن به جنگ بدون سلاح های متعارف فکر نمی کنید، نمی توانید وارد یک بازار رقابتی با یک اسلحه تامی می شوید!

در عین حال، با استفاده از سلاح های قدیمی، رنج ها را طولانی تر شده و منجر به شکست اجتناب ناپذیر خواهد شد. شما نیاز به قدرت، حالت هنر، سلاح های موثر برای برنده شدن دارید. و در میدان جنگ دیجیتال، پیشرفته ترین سئو لبه تیز سلاح را به شما می دهد.

22. سئو مقرون به صرفه است

در طول سالها، سئو به عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین شیوه های بازاریابی آنلاین شناخته شده است و بازدهی بالائی برای هر دلار سرمایه گذاری در طی زمان ارائه می کند. فروشگاه وبسایت شما، هزینه طراحی و ایجاد محتوا شبیه هستند که آیا سایت شما توسط صد نفر، هزار و یک میلیون بازدید می شود. شما برای هر بازدید کننده ی وب سایت خود به یک اندازه پرداخت می کنید، چه به لیست شما اضافه شوند، خرید محصول شما یا با نام تجاری شما ارتباط برقرار کردند.

هزینه های بازاریابی شما یکسان است چه یک بازدید کننده از بین هزاران بازدید کننده از شما خرید می کند، یا یک نفر از صد نفر و یا یک نفر از هر پنج نفر بازدید کننده از شما خرید کند. سئوی موثر می تواند هزاران نفر، یا حتی میلیون ها نظاره کننده ی هدفمند را به وب سایت کسب و کار شما جذب کند و نرخ های تبدیل خود را با ارائه راه حل دقیق به مشکلات پیش روی شما افزایش دهد. با این حال، اثر مداوم و تاثیر سئو به مراتب فراتر از زمانی است که شما در مبارزات انتخاباتی سرمایه گذاری می کنید، چرا که این حرکت برای چند هفته، اغلب سال ها، باعث می شود که سئو به عنوان یک انتخاب بازاریابی بسیار مقرون به صرفه باشد.

23. سئو می تواندبرای عرضه کالا بدون استفاده از کامپیوتر برون سپاری کند

یک شرکت سئو در تمام طول سال با یک شرکت سئو 7/24 همکاری خواهد نمود، این چیزی است که به آنها را به علائق شان نزدیک می کند. آنها با جدیدترین تغییرات الگوریتم، عوامل رتبه بندی منفی و مثبت به روز رسانی می شوند. و می دانند حال حاضر چه چیزی مورد نیاز است، در حالی که توانایی پیش بینی آنچه که در آینده مورد نیاز است، مفید خواهد بود.

همچنین یک شرکت سئو سریع تر کار را انجام خواهد داد، زیرا تیم های اختصاصی دارند که برنامه شما را اجرا می کنند، و بزودی شما را به اهداف مالی و تجاری تان می رسانند. خریدن خدمات سئو با قیمت ارزان باعث ذخیره ی پیشاپیش پول شما می شود. اما همچنین شما را از بدست آوردن پول زیاد نگه دارید. در سئو، یک رابطه خوب بین سرمایه گذاری و درآمد وجود دارد. به مشاوره سئوی خود به اندازه کافی زمان بدهید و فرمان درست، بخش های دیگر از بازاریابی شما را ارزشمند می کند. نحوه پیوستن و همکاری در همه فعالیت های کسب و کار شما را نشان می دهد. در سئو رابطه خوبی میان سرمایه گذاری و درآمد وجود دارد.

24. سئو می تواند برای شما کار کند

بله، حتی اگر قبلا برای شما کار نمی کرد، سئو را می توان از حالت پیچیده به صورت یک شکل و یک فرم درآورد که برای کسب و کار شما سودمند باشد. من اغلب این را از مشتریان شنیده ام که من به سادگی این اعتراض را نادیده می گیرم و پیشنهاد می کنم از طریق تست ارزان قیمت ثابت کنم. در اغلب موارد، دلیل اینکه سئو خوب جواب نمی دهد، این است که این شرکت پول، زمان و یا منابع خیلی کمی برای آن صرف کرده است. نادیده گرفتن سئو بعد از غفلت کردن از آن، یا آن را به درستی انجام ندهید، یا اینکه از آن بعنوان یک «چیزی جدید» بترسید غیرعادلانه است.

بفرض اینکه شما در انجام پیاده سازی سئو همه چیز را درست انجام داده اید، می آن می تواند از طریق برنامه ریزی نامناسب شکست بخورد. در سئو، شکست در برنامه ریزی، برنامه ریزی برای شکست است. به همین دلیل است که اختصاص بودجه اهمیت دارد، بررسی بازار و تحقیق روی حجم ها، تحلیل رقبا و ثابت شدن سئوی شما برای اهداف و استراتژی های تجاری است. این اقدام مانع از مسیر خارج شدن عملیات می شود.

یک مشاور تخصصی سئو، شما را از بازارهایی که خیلی کوچک هستند، رقابتس که خیلی سخت است یا اگر پتانسیل درآمد کم باشد، دور می کند. شما اجتناب خواهید کرد از هدر دادن زمان و پول پس از اهداف اشتباه، مانند حجم بیشتر که تغییر نخواهند شد، یا رتبه بندی بالاتر که بازدید کننده درست را نمی فرستد، شانسی کار کردن می تواند منجر به اتفاقات دردناک و پر هزینه ای شود. استراتژی سئو این اتفاقات را حذف می کند و نتایج ثابت و قابل اطمینان را فراهم می کند.

25. سئو حتی می تواند هر انسان مرددی را متقاعد کند

اگر شما کاملا مطمئن نیستید که آیا وعده ی سئو محقق می شود یا نه، می توانید مشاوره سئوی خود را بصورت شبیه سازی شده یا پیش بینی شده قبل از اینکه پول زیادی را صرف آن کنید گزارش هر دو پروژه را دریافت کنید. گزارش شبیه سازی شما شامل تحلیل رقابت، مطالعات وسعت بازار، روند و پیش بینی های آینده و داده های بیشتر که به شما کمک می کند تصمیم گیری آگاهانه بگیرید. این شبیه سازی می تواند در مدت کوتاهی انجام شود (شاید فقط چند ساعت، بستگی به اندازه کسب و کار شما، ماهیت خدمات یا محصول شما و رقابت در بازار شما دارد) و می تواند روی کمپین سئوی شما تمرکز کند یعنی جایی که سئو می تواند جیب شما را از پول بیشتری منفجر کند.

به همان اندازه مهم است، این می تواند بیمه ای عالی در برابر هزینه روی استراتژی ها و تاکتیک های غیر سودآور باشد. در یک جنگ بازاریابی، شما نمی توانید هزینه های گرانبهائی پرداخت کنید برای ولخرجی فوق العاده(و محدود) منابع در ابتکارات بی فایده ریسک نکن

26. سئو فرصتی بی پایان فراهم می کند

سئو فرآیندی مستمر است. آن مانند ماشین آلاتی است که شما از آن برای کندن زمین به منظور استخراج نفت یا معدن طلا استفاده می کنید. اگر از گرانیت یا سنگ سخت استفاده می کنید، شما به تجهیزات قدرتمند بیشتری نیاز خواهید داشت اگر بخواهید از میان سنگ گرانیت یا سنگ سخت عبور کنید، موتورهای شما به تعمیر و نگهداری مکرر نیاز خواهند داشت و مته ی حفاری ممکن است از بین برود و هر از گاهی جایگزین شود.

سئوی شما کاملا شبیه آن است. این کار نیاز به تغییرات ثابت، بررسی و تغییرات لازم برای نگه داشتن آن در مسیر درست را دارد، به طوری این کار ادامه پیدا می کند تا طمانی که نتایج درخشانی ارائه دهد.

گاهی اوقات ممکن است زمین خیلی سفت باشد و شما نیاز به مته سوراخ کن الماس داشته باشید تا آن را بشکنید و از آن عبور کنید. بله، مته های الماس گران تر هستند. اما آنطور که تحقیقات نشان می دهد که یک رگه طلا یا یک مخزن نفتی بزرگ برسیم، حفاری باید ادامه پیدا کند حتی اگر به ثروت رسیده باشیم. به همین شکل، وقتی در بازارهای سفت و سخت، سئوی مورد نیاز شما به دلیل رقابت شدید تر ممکن است گرانتر باشد باشد. با این حال، “گنجینه پنهانی” که به دنبال آن هستید، ارزشمندتر خواهد بود، و ارزش آن بخاطر استخراج معدن است. تحقیقات و تحلیلی توسط متخصصین مشاوره سئو می تواند به شما بگوید که آیا معدن طلایی وجود دارد یا خیر.

این به این معنی است که چقدر هزینه های شما بابت مشاوران گران قیمت سئو، سودمند است. در ابتدا ممکن است آنها نگاه بدبی به صفحه ی بودجه ی خود بیاندازند چون آنها بودجه ها بعنوان هزینه به چشم می خورند،اما اگر نتیجه ی تحقیقات آنها این باشد که شما را به درستی به سود آورترین و سودمندترین راهها برای رسیدن به ثروت هدایت کند، در آنصورت سرمایه گذار سرمایه ی خود را به ده برابر افزایش می دهد.

سئوی خوب مانند یک موتور خوب تنظیم شده است. بدون اینکه خوب از آن مراقبت کنید، قادر به ادامه نخواهد بود و شکست خواهد خورد. هنگامی که شما روی استراتژی ها سئو جریان پیدا می کنید، آمادگی این را داشته باشید که در مسیر یک مبارزه طولانی قرار بگیرید. شما در طول مسیر بار چندین بار ضربه خواهید خورد اما شما مشت های سخت تری را پرتاب می کنید و امتیاز بیشتری خواهید گرفت،نهایتا این موضوع اهمیت دارد.

27. مبلغی که سئو بابت ترافیک پرداخت می کند

شاید شما قبلا از Google Adwords (یا تبلیغات دیگر (PPCبا موفقیت زیاد استفاده کرده باشید. با این حال، این تناقض دارد که سئو، با وجودی که 75 درصد از ترافیک جستجو را هدایت می کند، کمتر از 15 % از میانگین بودجه SEM (بازاریابی موتور جستجو) را در بر می گیرد، در حالی که PPC که تقریبا 25 % درآمد ناخالص فراهم می کند 80 درصد از آن را بدست می آورد. تمرکز منحصربفرد در PPC، قسمت بزرگ پنهان کوه یخ را که ترافیک جستجو است، را نادیده میگیرد. فقط در مورد آن فکر کن. اگر بر منبع یک چهارم از کل ترافیک چنین پاداش با ارزشی به شما بدهد، چقدر بیشتر کسب می کنند اگر شما نیز بقیه را کنترل کنید؟

28. سئو در هدف کاربر ریشه دارد

کجا بیشتر اشکال بازاریابی آنلاین پایه ریزی شده قطع کردن بازدیدکننده ای با محدوده ی فروش ، بر خلاف یک چشم انداز با یک محدوده فروش متوقف می شود، سئو با قصد یک جستجوگر همتراز شده است، مخاطبان شما را ملاقات می کند در نیمه راه با پیام مورد نظر مرتبط که با علائق آنها را میطلبد و راه حلی را که قبلا به دنبال آن بودند را ارائه می دهد. بودن در آنجا با اطلاعات درست و حقایقی که ممکن است مانع انتشار تخیلات و اطلاعات غلط شود، در مدیریت خوشنامی ارزشمند شود و یک نام تجاری قوی ایجاد کند.

سئوی خوب متناسب با انواع مختلف هدف مورد جستجو، از جمله:
• ناوبری
• اطلاعاتی
• عملیاتی
•تجاری

در این راستا، سئو قادر است بالاترین میزان تبدیل هر ابتکار بازاریابی دیجیتالی هدفمند را تولید کنند، که در آن سئو تلاش زیادی می کند برای سود دهی بیشتر می کند.
جستجوگر سریع و ارزان، بیفایده است و ارزش آن پایدار نیست، اما هزینه ی سئوی سالم بیشتر است و اثر آن طولانی مدت است.

29. سئو به شما کمک می کند در رقابتهای ضعیف سرمایه گذاری کنید

SEO می تواند به شما کمک کند آنچه که رقبای شما را می کارند شما برداشت کنید هنگامی که رقابت دارای بودجه بازاریابی کوچکتر است، آنها مرتکب اشتباه می شوند (یا فرصت ها را نادیده می گیرند). سئوی خوب می تواند به شما در استفاده از این نقاط ضعف کمک کند. این باعث می شود که سئو حرکتی هوشمند برای کسب و کار در اندازه های کوچک و متوسط در شاخه های رقابتی باشد. به مواردی از کمپین های تبلیغاتی تلویزیونی ناآگاهانه که تجارت های تلویزیونی گران قیمت تبلیغاتی رسانه های جمعی، بیلبورد ها و غیره نگاهی بیاندازید. این آگهی ها به منظور افزایش محبوبیت بازار در کسب و کارهای کوچک و متوسط بازار خدمت می کند. معمولا شرکتی که این تبلیغات را توسعه می دهد، با بخش های بازاریابی جستجو ارتباط ندارد. این کار بیشتر مشکلات شما را حل می کند.

بررسی ای توسط شرکت تحقیقات بازار Ipsos OTX بر اساس نظرسنجی از 5000 کاربر تلفن های هوشمند ایالات متحده نشان داد که 71 درصد از جستجوی کاربران به دلیل آگهی که آنها بصورت آنلاین یا آفلاین دیده اند، وقتی افراد علاقه مند برای اطلاعات بیشتر به موتورهای جستجو مراجعه می کنند، می توانید از سئو برای موقعیت خود برای حصول ترافیک استفاده کنید. این مانند ریختن یک شبکه ماهی به آبهایی است که در معرض عمر دریا قرار دارند و به یک غارت غرق می شوند!

این رویکرد شامل اقدامات نابجا و مخفی مانند مورد هدف قرار دادن نام تجاری دیگر شرکت ها نیست. نه، این کلمات کلیدی عمومی هستند که توسط تبلیغات سنگین ایجاد شده اند و شما می توانید این ترافیک را از طریق ترکیبی هوشمند از آژانس های تبلیغاتی آلی و پرداخت های تبلیغاتی مورد هدف قرار دهید (زیرا اینها اغلب سریعتر و و اثربخش تر هستند).

کسب و کار برای سئو

امیدوارم این دلایل شما را در مورد ارزش و مزایای استراتژی یکپارچه سئو در رشد کسب و کار شما و بتوانید با کمک این توضیحات شرکت خود را به بالاترین سطح سودآوری، نام تجاری و موفقیت برسانید.
SEO مانند موسیقی است. اساس سئو از زمان شروع تاکنون تغییری نکرده است. اما کاربرد سئو در طول زمان تکامل یافته است. من در مقاله خود مسیرهای این سفر پیچیده را ردیابی کردم و نام آن را ” هزینه های سئو اینترنتی چقدر است؟” گذاشتم.

در یک یادداشت شخصی، فکر نمی کنم بحث راجع به این که تاکتیک بازاریابی “بهترین” روش است ارزش زیادی داشته باشد. به عنوان صاحبان کسب و کار، مدیران اجرایی، چیزی که ما باید روی آن تمرکز کنیم، این است که چگونه با صحبت کردن و همکاری با یکدیگر به بهترین نتایج دست پیدا کنیم. ما در برخورد با تکنیک های موثر بحث نمی کنیم، بلکه به دنبال کشف چگونگی ادغام بهترین ترکیب و بهره برداری از آن برای دستیابی به حداکثر توانایی در کسب و کار و درآمد در حال رشد خود هستیم.

آخرین چیزی که باید در ذهن داشته باشید. اینکه کسی گیتار حمل می کند به این معنا نیست که آنها شروع به پخش موسیقی عالی می کنند. اگر یک موسیقی عالی می خواهید، باید ستاره ی موسیقی اختیار کنید، اگر شما می خواهید سئوی با بالاترین رتبه می خواهید، باید ستاره ی سئو اختیار کنید. سپس به آنها بودجه ای که نیاز دارند پرداخت کنید تا نتایج عالی بگیرید.

نظر دهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های ستاره دار الزامی است