سئو رایگان چیست؟

میزان پیشرفت خواندن شما

سئو رایگان چیست؟

سئو رایگان و تکنیک‌های بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) می‌توانند به وب ‌سایت شما کمک کنند تا رتبه ‌بندی بالاتری داشته باشد و در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) نمایش داده شود.

با این حال، بهینه سازی می تواند واقعاً گران باشد و شما را به فکر سئوی رایگان بیاندازد.

سئو رایگان چیست؟

ابزارهای سئوی رایگان زیادی وجود دارد که می توانند سایت شما را بدون هزینه کردن به سطح بالاتری برسانند. ابزارهای رایگان سئو می تواند به شما کمک کند تا استراتژی خود را بدون مراجعه به کیف پول خود ارتقا دهید. شما باید تلاش بیشتری برای استفاده از این ابزارها و بهینه سازی سایت خود انجام دهید. در اینجا، 5 مورد از بهترین ابزارهای سئوی رایگان را بررسی خواهیم کرد. ما ویژگی‌ها، مزایا و معایب هر ابزار را بررسی می‌کنیم تا به شما کمک کنیم ابزار مناسب خود را برای سئوی رایگان پیدا کنید.

سئو رایگان چیست؟

5 تا از بهترین ابزار های سئو رایگان

1. تجزیه و تحلیل سئو و بررسی وب سایت توسط WooRank

SEO Analysis & Website Review by WooRank یک افزونه گوگل کروم است که می تواند وب سایت را مستقیماً از مرورگر شما ارزیابی کند. عوامل مختلفی از جمله بهینه سازی کلمات کلیدی، ترافیک، بک لینک ها و موارد دیگر را ارزیابی می کند.
پس از باز کردن برنامه افزودنی، گزارشی با نقاط قوت، ضعف و خطاهای وب سایت به شما نشان می دهد. این افزونه همچنین مشکلات شما را به دسته های خاصی تقسیم می کند و نحوه حل مشکلات سئو را مشخص می کند.

ویژگی های کلیدی WooRank:

یک وب سایت را در زمان واقعی ارزیابی کنید.
گزارش دقیق سئو را با تفکیک خطاها و بهبودهای احتمالی مشاهده کنید.
داده های سئو داخلی و خارجی را ارزیابی کنید.

WooRank برای شما مناسب است اگر:

شما از گوگل کروم استفاده می کنید.
شما می خواهید یک مرور کلی از نقاط قوت و ضعف SEO خود داشته باشید.

2. Ubersuggest

اگر تا به حال به دنبال مشاوره بازاریابی دیجیتال یا SEO بوده اید، احتمالاً با وب سایت نیل پاتل برخورد کرده اید. این متخصص بازاریابی ابزارهای مفیدی را برای بهینه سازی وب سایت شما از جمله Ubersuggest ارائه می دهد. Ubersuggest شما را قادر می سازد تا یک کلمه کلیدی یا دامنه را در موتور جستجوی آن تایپ کنید. اگر گزینه قبلی را انتخاب کنید، حجم جستجوی عبارت انتخاب شده ی خود، دشواری رتبه بندی، تغییرات کلمه کلیدی و ایده های محتوا را خواهید دید. از طرف دیگر، وارد کردن دامنه می تواند نمایه بک لینک وب سایت، اعتبار دامنه، ترافیک و محتوای با بهترین عملکرد را نشان دهد.

ویژگی های کلیدی Ubersuggest:

  • مروری بر دامنه
  • صفحات برتر سئو
  • پیشنهادات کلمه کلیدی
  • ایده های محتوا
  • اطلاعات بک لینک

Ubersuggest برای شما مناسب است اگر:

  • شما به دنبال ایده های جدید برای کلمات کلیدی و محتوا هستید.
  • شما می خواهید دامنه خود یا دامنه های رقبای خود را ارزیابی کنید.
  • شما می خواهید استراتژی بک لینک خود را گسترش دهید.

3. AnswerThePublic

AnswerThePublic یکی از بهترین ابزارهای سئوی رایگان برای یافتن ایده های محتوا است. می‌توانید یک کلمه کلیدی را در پلتفرم تایپ کنید، و فهرست دقیقی از محبوب‌ترین عبارت‌های جستجوی مرتبط را به شما نشان می‌دهد. این ابزار سئو بر سه دسته تمرکز دارد: سوالات، حروف اضافه و مقایسه. AnswerThePublic حتی داده های خود را به نقشه برداری بصری و لیست تجزیه می کند. همچنین می توانید برای بررسی بیشتر اطلاعات را در قالب CSV دانلود کنید.

ویژگی های کلیدی AnswerThePublic:

•    دسترسی به ابزار تجسم داده ها
•    سوالات کلمات کلیدی، حروف اضافه و مقایسه ها را ببینید.
•    داده ها را به فرمت CSV صادر کنید یا تصاویر نگاشت کلمه کلیدی را دانلود کنید.

AnswerThePublic برای شماست اگر…

تولید محتوا تمرکز اصلی شماست.
شما می خواهید روی کلمات کلیدی دم بلند تمرکز کنید.
داده های بصری را ترجیح می دهید.

4. MozCast

تغییرات الگوریتم موتورهای جستجو می تواند به طور قابل توجهی بر رتبه بندی شما تأثیر بگذارد و تمرکز استراتژی SEO شما را تغییر دهد. MozCast می‌تواند به شما کمک کند تا با مشاهده پیشرفت‌های الگوریتم‌های گوگل در طول ۹۰ روز، در صدر قرار بگیرید.
علاوه بر این، MozCast داده های خود را به دسته های مختلف SEO، از جمله نتایج HTTPS، بررسی ها و پانل های دانش تقسیم می کند.

ویژگی های کلیدی MozCast:

تفاوت بین تغییرات در ویژگی های Google SERP.
کاوش سریع داده های گرافیکی

MozCast برای شما مناسب است اگر:

شما می خواهید الگوریتم گوگل را در طول زمان ردیابی کنید.
شما داده های بصری را به خرد کردن اعداد ترجیح می دهید.

5. Animalz Revive

به روز رسانی محتوای قدیمی برای سئو ضروری است. با این حال، اگر کاتالوگ گسترده ای داشته باشید، این فرآیند می تواند زمان بر باشد. Animalz Revive لیستی از پست‌هایی که باید به ‌روزرسانی محتوا روی آن ها را در نظر بگیرید را برایتان ایمیل می کند.
شما باید اطلاعات احراز هویت Google Analytics خود را با Animalz Revive به اشتراک بگذارید. سپس، تیم بازاریابی آن کل وب سایت شما را ارزیابی می کند و به دنبال حوزه های محتوای ضعیف می گردد. در نهایت، فهرست ساده ای از محتوای قدیمی را دریافت خواهید کرد که نیاز باید به روز رسانی شوند.

ویژگی های کلیدی Animalz Revive:

یک لیست سفارشی از پست هایی که باید به روز شوند دریافت می کنید.
برای به اشتراک گذاشتن گزارش با سایر اعضای تیم، پیوندی دریافت می کنید.
به یک نمای کلی از بهترین شیوه های تازه سازی محتوا دسترسی دارید.

Animalz Revive برای شما مناسب است اگر:

شما کاتالوگ وسیعی از محتوا دارید.
شما دوست دارید به جای نوشتن پست های جدید، روی تازه کردن پست های قدیمی تر تمرکز کنید.

 

سخن پایانی

پشتیبانی سئو هاما با ارائه خدمات در زمینه سئو و سئو تضمینی، یاری رسان شما در انجام پروژه ها و کسب رتبه مقبول در گوگل است. شما می توانید با کمک مشاورین ما، در این روزها که تکنولوژی و اینترنت حرف اول را می زنند، به کسب و کار خود رونق دهید.

نظر دهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های ستاره دار الزامی است