Keyword stuffing چیست؟

میزان پیشرفت خواندن شما

Keyword stuffing چیست؟

Keyword stuffing، برای بالا رفتن بازدید صفحات سایت است. برای دستیابی به مشتری های بیشتر می‌توانید راه‌های مختلفی  را دنبال کنید، از جمله محتوای مرتبط و به ‌روزرسانی شده منظم، ابرداده خوب و پیوندهای مرتبط.

اما تاکتیک اصلی که هنگام بهینه‌سازی عناصر سئو و بازاریابی محتوا استفاده می‌کنیم، استفاده از کلمات و عباراتی است که نشان می‌دهد مشتریان بالقوه هنگام جستجوی محصولات یا خدمات از آن ها استفاده می‌کنند.

Keyword stuffing چیست؟

زمانی که در محتوای سایت خود بار ها و بار ها کلمات کلیدی را تکرار می کنید، ممکن است خواننده را از خواندن مطلبتان پشیمان کند. پر کردن کلمات کلیدی به دو شکل است:

keywoord-sstuffing چیست؟

1.  قابل مشاهده

تکرار غیرضروری کلمات و عبارات در تمام محتوای شما.
استفاده از کلمات یا عباراتی که مرتبط با موضوع، محصول یا خدمات نیستند.
استفاده مکرر از یک کلمه در یک محتوا.

اگر کلمات کلیدی را در CMS (سیستم مدیریت محتوا) خود قرار دهید، موتورهای جستجو نیز می توانند آن را برجسته کنند.

keywoord-sstuffing مشاهده فایل

2.  غیر قابل مشاهده

تلاش برای پنهان کردن متن با استفاده از یک فونت سفید در پس‌زمینه سفید. در حالی که کاربران ممکن است این را نبینند، ولی موتورهای جستجو این را مشاهده خواهند کرد.
تکرار کلمات و عبارات در متن جایگزین شما.
استفاده مکرر و پنهان کردن کلمات در کد صفحه وب شما.
استفاده بیش از حد از هر کلمه یا عبارت در تگ های متا و نظرات.

keywoord-sstuffing

بنابراین، موقعیت‌هایی وجود دارد که می‌توان یک وب ‌سایت را به پر کردن کلمات کلیدی متهم کرد.

چرا پر کردن کلمات کلیدی خوب نیست؟

اگر مدتی درگیر کار سئو و بازاریابی باشید، احتمالا زمانی را به یاد دارید که نه تنها پر کردن کلمات کلیدی بد نبود، بلکه به عنوان یک تاکتیک رایج استفاده می شد . با گذشت زمان، هم اکنون این تکنیک می تواند مشکلات متعددی ایجاد کند.

پر کردن کلمات کلیدی

  • اگر محتوایی پر از کلمات کلیدی ایجاد می کنید، بیشتر بر روی رتبه بندی تمرکز می کنید تا خوانندگان و این می تواند به ضررتان باشد.
  • اکنون موتورهای جستجو از پر کردن کلمات کلیدی خوششان نمی آید. بنابراین، اگر سایت شما در این زمینه مقصر شناخته شود، ممکن است در صفحات مربوطه یا حتی در کل سایت با مجازات هایی روبرو شوید. در برخی موارد، گوگل حتی ممکن است تصمیم بگیرد که سایت شما را به طور کامل از SERP (صفحات نتایج موتور جستجو) حذف کند.
  • اگر کاربران محتوایی را ببینند که بیشتر با هدف افزایش رتبه است تا اطلاع رسانی و تعامل با آنها، به سادگی از آن مطلب فاصله می گیرند.
  • اگر محتوای خود را با کلمات کلیدی پر کنید، ممکن است به برند خود آسیب وارد کنید. اگر مردم متوجه ارتباط برند شما با محتوای ضعیف مملو از کلمات و عبارات تکراری شوند، اعتماد و اطمینان خود را نسبت به شما از دست خواهند داد.

 

راه حل Keyword stuffing چیست؟

اکنون می دانیم که پر کردن کلمات کلیدی بد است و باید به هر قیمتی از آن اجتناب کنیم. اما ما همچنان می‌خواهیم رتبه‌های بهتری کسب کنیم، بنابراین در عوض چه کاری باید انجام دهیم؟

ارتباط:
اولین کاری که باید انجام دهید این است که کلمات و عبارات مرتبط به خود را شناسایی کنید. ساده ترین راه برای انجام این کار، نگاه به رقبایی است که در نتایج جستجو رتبه بالایی دارند.

keywoord-sstuffing1 و ارتباط

هدف بالا آمدن:
شما می خواهید در صفحه اول هر نتیجه جستجو باشید. بیش از 25 درصد از مردم روی اولین نتیجه ای که در گوگل می بینند، کلیک می کنند. پس از آن، CTR برای هر موقعیت کاهش می یابد. فهرستی از تمام کلمات و عباراتی که کمک می کند، تهیه کنید که شامل انواع و مترادف کلمات باشد.

بالا بردن تعامل:
گوگل فقط به کلمات و عباراتی که در محتوای خود استفاده می کنید نگاه نمی کند، بلکه به معیار تعامل های شما نیز نگاه می کند. شما باید بدانید که چگونه سئو را به درستی در حین ایجاد محتوای جذاب پیاده سازی کنید.

keywoord-sstuffing

تغییر:
از اصطلاحات فنی بیش از حد استفاده نکنید، مگر اینکه یک صفحه تخصصی باشد. زبان نوشتاری خود را متناسب با اهداف و مخاطبان صفحه خود تنظیم کنید.

نتیجه

مشتری شما تمرکز اصلی شماست و باید این موضوع در کسب‌ وکار شما پایدار باشد، از درگیر کردن آنها با محتوای بی کیفیت پرهیز کنید و خدمات عالی و مطالب مفید ارائه دهید. هنگام انجام کارهای سئو محتاط و هوشیار باشید. بارگذاری بیش از حد محتوای خود با کلمات و عبارات خاص ممکن است یک راه حل سریع به نظر برسد، اما به احتمال زیاد برای شما مشکلات جدی ایجاد می کند و می تواند منجر به از دست دادن مشتریان شود. تمام تلاش پشتیبانی سئو سایت ، به سر انجام رساندن پروژه های شما برای کسب رتبه بالاتر در گوگل، ارائه بهترین سئو و بهینه سازی و سئو تضمینی است.

نظر دهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های ستاره دار الزامی است