Google Discover Feed چیست؟

میزان پیشرفت خواندن شما

Google Discover چیست؟ برای برخی، Discover یک کلمه جدید است. اما ویژگی برنامه Google یک ابزار بازاریابی محتوای باورنکردنی است که باید از آن استفاده کنید.

چرا؟ در زیر به پاسخ “چرا” می پردازیم. با این حال، در سه ماهه چهارم سال 2016، گوگل منتشر کرد که در حال به روز رسانی Google Now برای بهبود تجربه کاربری است.

ایده این بود که Google Now را به دو بخش تقسیم کنیم که باعث تولد Google Feed شد. توسعه‌دهندگان Google Feed را طراحی کردند تا به مصرف‌کنندگان کمک کند تا از به‌روزرسانی‌های اخبار و سایر موضوعات مورد علاقه خود مطلع باشند و برنامه‌های روزانه خود را مدیریت کنند. اما چگونه Google Feed به Google Discover متصل می شود؟ سؤال خوبی بود! دو سال بعد، پس از راه‌اندازی Google Feed در سال 2016، Google Discover را در سپتامبر 2018 عرضه کرد. بنابراین، Google Discover یک محصول کاملاً جدید نیست، بلکه یک Google Feed به‌روزرسانی یا تغییر نام تجاری است. این ما را به درک اینکه Discover چه چیزی را نشان می دهد و چه چیزی نیست را می رساند.

Google Discover چیست؟

Google Discover یک Google Feed با نام تجاری جدید است، یک ویژگی در نرم افزار کاربردی Google که محتوا را بر اساس جستجوهای قبلی شما در Google به کاربران پیشنهاد می دهد. به این معنی که هر چه بیشتر از نرم افزار استفاده کنید، گوگل بهتر شما را برای بهبود تجربه کاربری (UX) درک می کند. همچنین Discover ترکیبی از انواع محتوا از جمله محتوای همیشه سبز، اخبار و موارد دیگر را توصیه می‌کند. Discover ارتقا یافته با طراحی جدیدی ارائه می شود که کاوش در موضوعات مورد علاقه شما را آسان تر از قبل می کند.

اما بیشتر روی مطالب محتوای بصری مانند ویدیوها تأکید می کند. چرا؟ زیرا تصاویر بصری بیش از 40 درصد متقاعد کننده تر هستند. و تقریبا 80٪ از مصرف کنندگان با مواد بصری سریعتر یاد می گیرند.

بنابراین منطقی است که بر انواع محتوایی که ارتباط روانی با افراد دارند تاکید شود. علاوه بر این، ویژگی تغییر نام تجاری به شما امکان می دهد تجربه خود را در منوی تنظیمات برای بهترین نتایج شخصی سازی کنید.

چرا گوگل نام فید را به Discover تغییر داد؟

عملکرد گوگل فید فوق العاده خوب بود. اما زمانی که به 800 میلیون کاربر فعال در ماه رسید، گوگل کیفیت آن را ارتقا داد و نام جدیدی به آن Discover داد. این یکی از ابتکارات اصلی گوگل برای بهبود پلتفرم غول جستجو بود، از جمله افزایش تجربه جستجوی کاربر در طولانی مدت.

این ابتکار شامل یک سری به روز رسانی است که گوگل در سه تغییر عمده تعریف کرده است. شیفت ها عبارتند از:

1.حرکتی از پاسخ به سفر
2.تغییر از سوالات به روشی بدون پرس و جو برای کسب اطلاعات
3.انتقال از متن به یک روش بصری عالی برای کشف اطلاعات

در نتیجه، فید به روز شده بر جستجو تأثیر گذاشت. با این حال، به خاطر داشته باشید که قبل از برندسازی مجدد، Feed بیشتر یک طرح بندی متنی بود که عناوین و توضیحات متا را به کاربران نشان می داد. اما Discover ترکیبی از انواع محتوا است. شما می توانید ببینید که آن را در تصویری مقدمه چگونه به نظر می رسید.

اما در اینجا چیزی است که فید جدید Discover به نظر می رسد:

توجه داشته باشید که Discover Feed پیشرفته طراحی جدیدی دارد. این موضوع باعث می شود موضوعات مورد علاقه تحقیقاتی بدون دردسر و هیجان انگیزتر شوند. با سرصفحه‌های موضوعی جدید ارائه می‌شود که به دلیل دیدن کارت‌های Discover خاص پاسخ می‌دهد.

در کنار نام هر موضوع در فید جدید یک نماد Discover وجود دارد و شما این نماد را در جستجوی موضوعاتی که به طور پیوسته در حال افزایش هستند مشاهده خواهید کرد. با ضربه زدن روی برگه “دنبال کردن”، شروع به مشاهده بیشتر موضوع خواهید کرد. با این وجود، توجه داشته باشید که Discover Google News نیست. پس تفاوت ها چه هستند؟

تفاوت Google Discover با Google News چیست؟

با Google News، داستان های پرطرفدار جهانی و مطالب محتوایی را پیدا می کنید که شما را هیجان زده می کند. ویژگی Google News نتایج جستجو را برای موضوعات خبری که بر اساس سابقه جستجوی شما ساخته شده اند به شما نشان می دهد. اما با Google Discover، کمی متفاوت است. چگونه؟ Discover بدون انجام جستجو، محتوایی را به شما نشان می‌دهد که برای علایق شما مهم است. علاوه بر این، Discover به شما امکان می‌دهد محتوایی را که برایتان جذاب می‌دانید سفارشی کنید. با دنبال کردن موضوعات می توانید این کار را انجام دهید.

چرا Google Discover برای سئو و استراتژی محتوای شما مهم است؟

هدف شما از ایجاد و انتشار محتوا، بهبود دید و هدایت ترافیک وب به وبلاگ، صفحات فرود وب سایت یا صفحه محصولات و خدمات شما است. اینجاست که Discover بازی می کند. کشف مهم است زیرا جنبه‌ای از جستجوی Google است که به شما امکان می‌دهد از موضوعاتی که برایتان مهم هستند مطلع شوید.

این به شما کمک می کند تا با ارائه انواع محتوا، از جمله ویدیوها، پست های وبلاگ و موارد دیگر، داده های جدید را کشف کنید. همچنین، گوگل فید تغییر نام‌دهنده، قابلیت‌های خود را به ارائه مطالب جدید محدود نمی‌کند. بدون در نظر گرفتن تاریخ انتشار، پست های ارزشمند را به شما نشان می دهد.

Discover برای استراتژی محتوای شما حیاتی است زیرا ویژگی گزارش آن در کنسول جستجو به شما امکان می دهد تحلیل مفیدی از عملکرد محتوای خود مشاهده کنید. داده‌ها به شما کمک می‌کنند محتوای خود را بهتر بهینه کنید تا در رتبه‌بندی بالاتر قرار بگیرید و شانس خود را برای نمایش در Google Discover افزایش دهید.

هنگام تجزیه و تحلیل داده‌های Discover خود، معیارهای زیر را مشاهده خواهید کرد:

  • حجم ترافیک از Google Discover به وب سایت شما
  • محتوای برتر شما در Discover
  • فرکانس نمایش وب سایت شما در Discover
  • تفاوت عملکرد محتوای شما بین جستجوهای Discover و سنتی

نحوه شخصی سازی Google Discover Feed

هنگام استفاده از Discover، شخصی سازی بسیار مهم است. بنابراین، برای شروع، از دستگاه هوشمند اندرویدی خود، انگشت خود را به سمت راست بکشید و روی هدر هر محتوایی که توجه شما را جلب می کند کلیک کنید. Discover از این پس فید شما را با محتوای مرتبط پر می کند. از آنجا، می‌توانید موضوعاتی را که مفید می‌دانید دنبال کنید تا به Google Discover اجازه دهید محتوای مشابه یا مرتبط را در آینده به شما نشان دهد. نحوه شخصی‌سازی Google Discover با این وجود، اگر تصمیم به توقف موضوعات خاص زیر دارید، می‌توانید آن را از دکمه «بیشتر» در زیر صفحه خود متوقف کنید. پس از ضربه زدن، صفحه‌ای را به شما نشان می‌دهد که در آن فعالیت جستجو، تنظیمات، داده‌های موجود در جستجو و سایر پارامترها را مشاهده خواهید کرد.

روی «داده‌های شما در جستجو» ضربه بزنید. با ضربه زدن روی «داده‌های شما در جستجو»، صفحه‌ای باز می‌شود که در آن سابقه جستجوی خود را خواهید دید. در این مرحله، شما می توانید آنچه را که می خواهید ببینید را کنترل کنید. یعنی می توانید جستجوهایی را که در یک ساعت گذشته انجام داده اید حذف کنید یا تمام درخواست ها را حذف کنید. فید Google Discover خود را شخصی کنید برای دیدن گزینه هایی که دارید، کمی صفحه را به پایین اسکرول کنید. لطفا اسکرین شات زیر را ببینید. به این ترتیب Discover را سفارشی می‌کنید تا موضوعات مرتبط را به شما نشان دهد. نحوه شخصی‌سازی Google Discover با توجه به اینکه Discover یک کانال بازاریابی محتوای فوق‌العاده برای جذب ترافیک با کیفیت است، باید بخشی از جعبه ابزار بازاریابی شما باشد. اما برای دریافت محتوای خود در فید Discover، باید برای مشاهده Google Discover واجد شرایط باشد.

 

آیا محتوای وبلاگ شما برای مشاهده Google Discover واجد شرایط است؟

سایت شما باید برای مشاهده Google Discover واجد شرایط باشد. اما چگونه؟ رویه هایی برای اجرا وجود دارد که واجد شرایط بودن شما را تضمین می کند و شانس شما را برای نمایش در فید Discover افزایش می دهد. وب‌سایت شما باید تأیید، فهرست‌بندی شده باشد و با خط‌مشی محتوای Google News مطابقت داشته باشد. همچنین، سایت شما باید دستورالعمل های گوگل وبمستر را اعمال کند.

نحوه بهینه سازی محتوای خود برای Google Discover Feed

در حالی که نشانگرهای زیر تنها مراحل برای بهینه‌سازی Discover نیستند، ما دوازده هک اثبات شده را که کار می‌کنند گرد هم آورده‌ایم. بنابراین، بیاموزید که چگونه می‌توانید از محتوای خود بیشترین استفاده را ببرید و از ترافیک هدفمند Discover استفاده کنید.

1. وب سایت خود را برای صفحات موبایل شتاب دهنده Google (AMP) بهینه کنید
یکی از چیزهای مهم برای سئو، صفحات موبایل شتاب دهنده گوگل (AMPs) است. چرا؟ زیرا آنها آن را برای سرعت ساخته اند و سرعت یک فاکتور مهم رتبه بندی گوگل است. AMP ها تقریباً بلافاصله بارگیری می شوند، که به کاربران یک تجربه کاربری سرگرم کننده وب سایت (UX) یکپارچه در همه دستگاه ها، از جمله دسکتاپ، می دهد.

هرچه صفحات شما سریعتر بارگذاری شوند، بیشتر به رضایت کاربر کمک می کند. به عبارت دیگر، اگر صفحات وب شما به کندی بارگذاری می شوند، شانس شما را برای رتبه بندی در SERP کاهش می دهد. و همچنین، احتمال انتخاب شما توسط Discover کم خواهد شد. برای این کار، ویژگی گزارش Google Discover گزینه های مقایسه ای را برای سنجش عملکرد Google AMP و غیرAMP ارائه می دهد.

با توجه به این موضوع، با بهینه سازی برای AMP، تجربه کاربری استثنایی (UX) را در اختیار مصرف کنندگان تلفن همراه قرار می دهید و همچنین شانس خود را برای حضور در Discover افزایش می دهید.

2. محتوای وبلاگ برجسته تولید کنید
Google Discover هیچ محتوایی را به‌طور تصادفی برای نمایش کاربران انتخاب نمی‌کند. در عوض، به دنبال مواد با کیفیت و معنادار است که تجربه کاربر را افزایش دهد. به یاد داشته باشید که هدف اصلی تغییر نام تجاری بهبود تجربه کاربر است. بنابراین، در امتداد این خط، Discover همیشه محتوای با کیفیت را در اختیار کاربران قرار می دهد.

بنابراین منطقی است که روی استراتژی تولید محتوای خود سرمایه گذاری کنید تا بهترین های خود را ارائه دهید. اما اگر برای ایجاد محتوای جذاب مانند ۶۵ درصد بازاریابان مشکل دارید، می‌توانید به جمع بیش از ۸۰ درصد از بازاریابان بپیوندید که تولید محتوا را به نویسندگان آزاد واگذار می‌کنند.

ایده این است که اطمینان حاصل کنید که محتوای وبلاگ مبتنی بر نتیجه را به طور منظم منتشر می کنید. علاوه بر این، اطمینان حاصل کنید که محتوای شما با سازمان نظم مکانی برای نتایج بهینه هماهنگ است. به این ترتیب، احتمال حضور خود در فید Discover را افزایش می دهید.

3. از مواد بصری با کیفیت بالا استفاده کنید
ایجاد محتوای با کیفیت بالا تنها مربوط به جنبه متنی تولید محتوا نیست. اما شامل انواع محتوای بصری است. به خاطر داشته باشید که Discover جدید بیشتر روی تصاویر بصری مانند ویدیوها تأکید دارد. در نتیجه، از تصاویر بیشتر برای تقویت کمپین خود برای نمایش در Discover استفاده کنید.

در واقع، آمار بازاریابی برای سال 2020 که توسط HubSpot گردآوری شده است، نشان می دهد که 87 درصد از بازاریابان محتوای ویدیویی (محتوای بازاریابی بصری) افزایش ترافیک وب را به دلیل ویدیوها اعلام کردند. همچنین، 80٪ نشان دادند که ویدیوها به آنها کمک کرده تا فروش را افزایش دهند. علاوه بر این، از هر اندازه عکس در محتوای خود استفاده نکنید. در عوض، تصاویر شما باید حداقل 1200 پیکسل عرض داشته باشند. چرا؟ چون گوگل گفته است.

این غول موتور جستجو اشاره کرد که تصاویر بزرگتر نتایج بهتری را در کارت Discover ایجاد می کنند. آمار زیر کمک خواهد کرد:

  • بازاریابان زمان حضور در صفحه را 3 درصد افزایش دادند
  • ناشران به افزایش 5 درصدی در نرخ کلیک (CTR) و افزایش 3 درصدی در رضایت کاربر دست یافتند.
  • مصرف‌کنندگان بیشتر (54%) نسبت به سایر انواع محتوا، ویدیوهای بیشتری می‌خواهند.

4. ایجاد اعتماد
چگونه می توانید محتوای قابل اعتماد بسازید؟ از رسانه های اجتماعی برای ایجاد اعتماد استفاده کنید. رسانه های اجتماعی اهمیت بیشتری به قابل اعتماد بودن محتوای شما می دهند. برای توسعه ضریب اعتماد، افراد را وادار کنید تا پست‌های شما را در کانال‌ها به اشتراک بگذارند. سیگنال‌های اجتماعی که جمع‌آوری می‌کنید، مانند لایک‌ها، نظرات و اشتراک‌گذاری‌ها، برای بهبود سئوی شما جمع می‌شوند.

من اخیراً یک پست در مورد اینکه چگونه رسانه های اجتماعی بر SEO شما تأثیر می گذارد منتشر کردم. می توانید نگاهی بیندازید. با توجه به این، سیگنال های اجتماعی در ایجاد اعتماد ضروری هستند. هرچه دیگران بیشتر پست‌های شما را به اشتراک بگذارند، نظر بدهند و دوست داشته باشند، سیگنال‌های اجتماعی تولید می‌کنید که محبوبیت شما را بهبود می‌بخشد و به محتوای شما امتیاز بیشتری می‌دهد. در پایان، قابلیت اطمینان محتوای شما را افزایش می دهد و همچنین به گوگل هشدار می دهد که محتوای شما فوق العاده است.

از این رو، Google محتوای شما را به‌عنوان مطالب قابل اعتماد تشخیص می‌دهد، که به طور مؤثر واجد شرایط بودن شما را برای نمایش در فید Discover افزایش می‌دهد. اما توجه داشته باشید که کاربران تنها در صورتی پست های شما را به اشتراک می گذارند که محتوای برجسته ای را منتشر کنید. به عنوان مثال، فیس بوک فقط اخبار با کیفیت را از زمان به روز رسانی الگوریتم رتبه بندی می کند. بنابراین از بهترین ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی برای ساده سازی فرآیندهای بازاریابی خود استفاده کنید.

با این وجود، یک استراتژی ایجاد لینک پایدار برای دریافت بک لینک های مرتبط از وب سایت های معتبر در جایگاه خود ایجاد کنید. پیوندهایی که به سایت خود باز می گردید به افزایش اعتماد شما نیز کمک می کند.

5. از بهترین شیوه های سئو پیروی کنید
پیروی از قوانین اولیه سئو یکی از بهترین راه ها برای جلب توجه گوگل دیسکاور است. چرا؟ زیرا به بهبود تجربه کاربری و استراتژی سئوی شما کمک می کند. تجربه مخاطب بسیار مهم است اگر می‌خواهید آنها به بازگشت ادامه دهند. و با یک تجربه بهبود یافته، زمان اقامت بیشتری در صفحه خود به دست خواهید آورد.

لطفاً توجه داشته باشید که زمان ماندگاری صفحه با «زمان روی صفحه» که یک فاکتور رتبه‌بندی گوگل است، متفاوت است. Dwell زمانی است که یک جستجوگر از SERP به وب سایت شما وارد می شود و زمانی است که به صفحه نتایج در گوگل باز می گردد. بنابراین، چه قوانین سئو را می توانید دنبال کنید؟ ساده، پست ها و وب سایت خود را با استفاده از بهترین شیوه های سئو بهینه کنید.

1.بهبود سرعت سایت
2.مطمئن شوید که وبلاگ یا وب سایت شما پاسخگوی تلفن همراه است
3.سایت شما باید سازگار با موبایل باشد زیرا افراد بیشتری از طریق دستگاه های تلفن همراه به اینترنت دسترسی دارند. در واقع، تحقیقات نشان می دهد که مردم در سال 2019 زمان بیشتری را (بیش از 70٪) روی موبایل سپری کردند و کارشناسان پیش بینی می کنند که این تعداد در سال آینده افزایش خواهد یافت.
4.وب سایت خود را با گواهی لایه سوکت ایمن (SSL) ایمن کنید. HTTPS یک سیگنال رتبه بندی گوگل است و شما می توانید با دریافت گواهی SSL URL خود را از HTTP به HTTPS تغییر دهید.

6. به افراد خود بگویید که شما را در Google Discover دنبال کنند
برنامه Google Discover به شما امکان می دهد تعیین کنید چه مارک ها و موضوعات محتوایی را دنبال کنید. با این حال، اگر مخاطب شما به آنها نگویید، ممکن است شما را دنبال نکنند. بنابراین، بهترین راه برای اینکه مردم شما را دنبال کنند این است که از آنها بخواهید وبلاگ شما را به Google Discover اضافه کنند.

در نتیجه، هر زمان که برنامه محتوای وبلاگ جدیدی را از سایت شما انتخاب کند، Google به آنها هشدار می دهد. لزوماً نباید یک پست وبلاگ جدید باشد، اما هر محتوای باکیفیتی مرتبط با درخواست های کاربران و مطابق با خط مشی انتشار محتوای Google باشد. بنابراین، اگر می خواهید یک وبلاگ یا وب سایت اضافه کنید، مراحل زیر را در این مقاله دنبال کنید.

این فرآیند به بهبود تعامل با جامعه وبلاگ نویسی فعلی شما کمک می کند و در عین حال خوانندگان جدیدی را به وبلاگ خود جذب می کند. جالب است که هرچه افراد بیشتری وبلاگ شما را به علایق Google Discover خود اضافه کنند، غول جستجو نشان می دهد که مطالب وبلاگ شما برای مخاطبان شما مرتبط و مفید است. بنابراین، شما را قادر می سازد تا رتبه بندی جستجوی خود را تقویت کنید.

7. مطمئن شوید که صفحات وب شما قابل خزیدن هستند
یکی از جنبه های مهم سئو این است که به گوگل اطلاع دهید صفحات شما چه چیزی را نشان می دهند، ارتباط محتوا و موارد دیگر. اما بدون خزیدن گوگل و فهرست کردن صفحات شما، شانس شما برای نمایش در جستجوها کم می شود. بنابراین، مطمئن شوید که صفحات شما به راحتی قابل خزیدن هستند و گوگل را وادار کنید تا صفحات وب شما را فهرست کند. این یک گام اساسی برای نمایش در Discover است.

چندین مرحله وجود دارد که می توانید انجام دهید تا گوگل صفحات خود را سریعتر ایندکس کنید. یکی از این تاکتیک ها ایجاد نقشه سایت XML برای صفحات وب سایت شما است. با این حال، این مربوط به هیچ صفحه ای در سایت شما نیست، بلکه مربوط به صفحاتی با محتوای با کیفیت است که مخاطبان شما را درگیر می کند. همچنین می‌توانید از ابزارهایی مانند Google Search Console، Yoast و یا FastIndex برای ساده‌سازی فرآیند استفاده کنید.

8. از خط مشی انتشار محتوای Google پیروی کنید
گوگل اعلام کرد که اگر می‌خواهید در فید Discover ظاهر شوید، مطابقت با شرایط و خط‌مشی انتشار محتوای وبلاگ آن‌ها حیاتی است. این بدان معناست که پست‌های وبلاگ و سایر انواع محتوای شما باید از دستورالعمل‌های Google News پیروی کنند و با دستورالعمل‌های Google Webmaster مطابقت داشته باشند.

چرا اینطور است؟ زیرا گوگل تلاش می کند تا با کمک به جستجوگران برای یافتن مطالب محتوایی از وبلاگ ها و وب سایت هایی که محتوای مفید با کیفیت را منتشر می کنند، تجربه کاربری را بهبود بخشد.

بنابراین، پست های شما باید:

  • اصل
  • عمدی
  • به سوالات کاربران پاسخ دهید
  • تازه (اگر محتوای قدیمی را بازنشر می کنید، آن را با ایده های جدید به روز کنید)

این سنگ‌ها به بهبود تجربه کاربری (UX) کمک می‌کنند، که یک فاکتور رتبه‌بندی گوگل است. خط‌مشی محتوای Google News و دستورالعمل‌های مدیر وب‌سایت را به‌عنوان گامی برای نمایش در Google مشاهده کنید. تضمینی نیست.

9. وبلاگ های محبوب و محتوای همیشه سبز منتشر کنید
چرا این مرحله ضروری است؟ زیرا Discover با توجه به سابقه جستجوی کاربران، ترکیبی از پست‌های وبلاگ تازه و قطعات محتوای همیشه سبز مرتبط را به کاربران ارائه می‌دهد. این به کاربران Google کمک می کند تا با جدیدترین علایق انتخابی خود آشنا شوند. همچنین، انتشار محتوای همیشه سبز با کیفیت، خوانندگان شما را درگیر می کند، UX را تقویت می کند و ترافیک را برای طولانی ترین مدت افزایش می دهد.

این استراتژی ایجاد و انتشار محتوا ضروری است زیرا محتوای خبری و همیشه سبز بلیط شما برای حضور در Google Discover Feed است. Google چنین مطالبی را دوست دارد و آنها را برای نمایش در Discover انتخاب می کند.

هنگامی که پست در Discover قرار گرفت، محتوای سایت شما همچنان در Google Feed تغییر نام تجاری نشان داده می شود و ترافیک ارگانیک را به وبلاگ شما باز می گرداند. علاوه بر این، Discover به شما کمک می کند تا یک جامعه وفادار از خوانندگان تکراری بسازید زیرا همیشه پست های شما را به آنها نشان می دهد.

10. در مورد رقبای خود تحقیق کنید
در بخش بالا، انواع محتوایی را که Google Discover دوست دارد به کاربران نشان دهد، خلاصه کردم. اگر برای بررسی رقبای خود وقت بگذارید و ببینید چه نوع پست هایی را منتشر می کنند و چرا Discover محتوای آنها را به محتوای شما انتخاب می کند، کمک خواهد کرد.

بنابراین، قبل از شروع تحقیق در مورد رقبای برتر، سوالات زیر را از خود بپرسید:

  • چرا Google Discover محتوای رقبای من را به جای محتوای من انتخاب می کند؟
  • چه اشتباهی انجام می‌دهم که مانع از نمایش محتوای من در فید Discover می‌شود؟
  • رقبای من چه کاری متفاوت از آنچه من انجام می دهم انجام می دهند؟
  • چرا محتوای آنها پاپ می شود؟
  • آیا باید چشم اندازهای جدیدی برای نمایش محتوایم در Discover ابداع کنم؟

این چند پرسشنامه به شما کمک می کند رقابت خود را درک کنید و ایده های طوفان فکری خود را برای دریافت پست های خود در Discover دریافت کنید. همچنین، موضوعات وبلاگ مرتبط را در Google Discover دنبال کنید تا بتوانید بدانید ابزار بازاریابی محتوای Google چگونه محتوایی را که به کاربران نشان می‌دهد سازماندهی می‌کند. اطلاعاتی که جمع‌آوری می‌کنید، بینش‌های ارزشمندی درباره رفتار کاربر و اینکه چرا Google Discover رقبای شما را انتخاب می‌کند، به شما می‌دهد.

11. تعامل با خوراک اجتماعی را بهبود بخشید
راه دیگر برای بهینه‌سازی پست‌های وبلاگ خود برای Discover Feed، افزایش تعامل فید رسانه‌های اجتماعی است. در بخش چهار، اشاره کردم که سیگنال‌های اجتماعی بر سئو تأثیر می‌گذارند. این بدان معناست که شانس شما برای نمایش در فید کشف از طریق رسانه های اجتماعی شامل بهبود تعامل با فیدهای اجتماعی است. هرچه تعداد بیشتری از این عناصر (لایک، اشتراک‌گذاری و نظرات) دریافت کنید، باعث می‌شود پست‌های شما در فیدهای کاربران رتبه بالاتری داشته باشد. اما چگونه می توانید تعامل فید اجتماعی را بهبود بخشید؟ رایج ترین آنها ایجاد و ارسال منظم محتوای مفید است. در بخش نهم، در مورد ایجاد وبلاگ های محبوب و مطالب همیشه سبز توضیح دادم. اینها پست های وبلاگی هستند که تعامل و ترافیک ثابت را هدایت می کنند. سپس، پست های خود را در کانال ها به اشتراک بگذارید. به دنبال کنندگان خود بگویید که با دوستان خود در سراسر وب به اشتراک بگذارند و از آنها بخواهید که لایک کنند و نظر بگذارند. این رویکرد دید محتوای شما را افزایش می دهد و شما را در معرض مخاطبان انبوه قرار می دهد. بنابراین، از آنجایی که پست شما به افراد بیشتری می رسد، گوگل احتمالاً آن را برای نمایش در فید Discover انتخاب می کند. چرا؟ از آنجایی که محتوا در رسانه های اجتماعی فوق العاده خوب عمل می کند، برای بازار هدف شما بسیار مرتبط و مفید است.

12. در Google Knowledge Graph یا حساب Google My Business استفاده کنید
هر دو Google Discover Feed و Google My Business از ویژگی های این غول موتور جستجو هستند. بنابراین، برای افزایش شانس Google Discover برای انتخاب محتوای شما برای فید خود، ایجاد یک موجودیت با نمودار Google Knowledge یا Google My Business ضروری است. داشتن پست‌های خود در Google Knowledge Graph (GKG) نشان دادن آن را در Discover آسان‌تر می‌کند. چرا اینطور است؟ زیرا هدف اصلی گوگل ارائه بهترین نتایج به کاربران با جستارهایشان است. بنابراین، گوگل بهترین نتایج را در هر عبارت جستجو نشان می دهد، اما ارتباط گسترده تری بین داده ها برقرار می کند. این داده ها شامل جزئیات مربوط به افراد، جمعیت شناسی و سایر موارد ضروری است. و این نتایج به شکل زیر است:

  • تکه های غنی
  • چرخ فلک های تصویری
  • مردم هم پرسیدند
  • پانل نمودار دانش

بنابراین اگر محتوای شما در این موارد وجود دارد، مطمئناً در Discover ظاهر می‌شوید. بنابراین، GMB و GKG خود را دریافت کنید.

 

کارت‌های موجود در Google Discover چیست؟

کارت‌های موجود در Discover کارت‌های فعالیت اعمال یا عملیات شما در حین استفاده از نرم‌افزار هستند. به عنوان مثال، اگر جستجوهای مکرری را در همان عبارت جستجو انجام دهید، کارت فعالیت شما در فید جستجوی شما ظاهر می شود. بنابراین، هرچه بیشتر از برنامه استفاده کنید، Google شما را بهتر می‌شناسد و کارت‌هایی از اخبار پرطرفدار و متغیرهای دیگر در منطقه و جهان را به شما نشان می‌دهد. چگونه Google Discover را به صفحه اصلی خود اضافه کنم؟ برای افزودن

Google Discover به صفحه اصلی:

روی نماد برنامه‌ها ضربه بزنید تا همه برنامه‌های شما در صفحه اصلی نمایش داده شوند.
برنامه Google Discover را پیدا کنید و آن را به مدت طولانی فشار دهید.
در حالی که آن را نگه داشته اید، نماد برنامه را به مکان مورد نظر صفحه اصلی خود بکشید.

با برداشتن انگشت خود، Discover را با خیال راحت روی صفحه نمایش قرار می دهید. این نکته برای کاربران اندروید است. چگونه می توانم Discover را غیرفعال کنم؟ برای غیرفعال کردن Discover، برنامه را باز کنید و روی برگه «بیشتر» ضربه بزنید. سپس روی Settings >> General ضربه بزنید و دکمه فعال و غیرفعال را مشاهده خواهید کرد.

جمع بندی نحوه بهینه سازی محتوای وبلاگ خود برای Google Discover Feed
بهینه سازی برای Discover علم موشکی نیست. در عوض، این فرآیندی است که محتوای خود را بهینه کنید تا از رقبایتان بهتر شود و عناصر ضروری محتوای همیشه سبز را اضافه کنید. اجرای نکات این مقاله دشوار نیست و به شما کمک می کند تا در مسیر ظاهر شدن در Google Discover پیش بروید.

از این رو، هرچه محتوای شما منحصر به فردتر از رقابت باشد، شانس شما برای نمایش بیشتر است. بنابراین، محتوای با کیفیت و تجربه کاربری پیشرفته را در اولویت قرار دهید. آیا نکات بهینه سازی Google Discover بیشتری برای اضافه کردن دارید که به خوانندگان ما کمک کند؟ ما از نظرات شما در بخش نظرات استقبال می کنیم! در ابتدا در اینجا منتشر شد.

نظر دهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های ستاره دار الزامی است