سفارش سئو سایت حرفه ای

میزان پیشرفت خواندن شما

سفارش سئو راهکار مناسبی برای افرادی است که می خواهند کسب و کار خود را رونق دهند و درآمد بیشتری به دست آورند. بهینه سازی یا سئوی سایت یک امر تخصصی است که موجب ارتقاء جایگاه وب سایت شما در موتورهای جستجو (مانند گوگل و بینگ) می شود.

وب سایت هایی که در رتبه های بالای موتورهای جستجو قرار می گیرند، بازدیدکننده بیشتری خواهند داشت. نتیجه ی این فرایند، افزایش فروش و درآمد وب سایت است. اگر سایت ندارید یا وب سایت شما جایگاه خوبی در نتایج گوگل ندارد، می توانید با راه اندازی وب سایت و سفارش سئو آن، گام مهمی برای رشد کسب و کار خود بردارید. البته باید به خاطر داشته باشید که سئو سایت نیاز به حداقل 6 ماه تا یک سال زمان دارد و باید صبور باشید.

سئو سایت چه تاثیری در رونق کسب و کارها دارد؟

سئو سایت موجب افزایش بازدیدکنندگان و فروش دائمی می شود. علاوه بر این، اطلاعات بیشتری در مورد برند موردنظر به مخاطبان ارائه می دهد. کسب و کارها با ارائه ی محصولات و خدمات با کیفیت در وب سایت می توانند قدرت برند خود را افزایش دهند. با استفاده از سئو می توان مدیریت سایت را بدون محدودیت زمان و مکان انجام داد. سئو سایت و قرار گرفتن در رتبه های بالای گوگل شرایطی را فراهم می کند تا به طیف وسیعی از مشتریان در سراسر کشور و جهان دسترسی پیدا کرد.

قبل از سفارش سئو به چه نکاتی باید توجه کرد؟

1- پیش از سفارش سئو به این نکته توجه کنید که سئو سایت یک فرصت سرمایه گذاری است.
2- دقت کنید که سئو سایت، فرایندی تخصصی و زمان بر است. بنابراین باید برای مشاهده ی نتایج آن کمی صبور باشید.
3- سئوی سایت را به حرفه ای ها بسپارید. با این کار می توانید به صورت اصولی و استاندارد، سایت خود را سئو کنید.
4- توجه داشته باشید که امکان سئوی سایت های خلاف شئونات اسلامی و اخلاقی وجود ندارد.
5- هیچ شرکت سئویی در دنیا نمی تواند رتبه بندی وب سایت ها را در گوگل کنترل کند. الگوریتم های گوگل دائما به روز رسانی می شوند. بنابراین، تضمینی وجود ندارد تا سئوی سایت برای همیشه باقی بماند. سئوکاران با استفاده از تکنیک های سئو می توانند بهینه سازی وب سایت را انجام دهند. این امر موجب می شود تا وب سایت موردنظر در جایگاه بهتری از نتایج گوگل قرار بگیرد. معمولا مدت قرارداد سئو 6 ماه تا یک سال می باشد.

سفارش سئو

زمانی اهمیت سفارش سئو مشخص می شود که به وضعیت سایت، قبل و بعد از سئو توجه کنید. پیش از انجام سئو، وب سایت شما دارای خطاهای فنی می باشد. علاوه بر این، با سرعت کمی بارگذاری می شود و به همین علت بازدیدکنندگان زیادی ندارد. ساختار اشتباه وب سایت موجب می شود تا همیشه در دسترس کاربران نباشد. قالب بندی وب سایت در اغلب موارد، ریسپانسیو نیست. به این معنا که صفحات وب سایت در دستگاه های مختلف (تبلت، گوشی موبایل و …) به خوبی نمایش داده نمی شود. این امر، نارضایتی کاربران و گوگل را به همراه می آورد. معمولا سایت هایی که بهینه سازی نشده اند، فاقد محتوای ارزشمند هستند. در چنین سایت هایی، ساز و کار لازم برای فروش و سفارش آنلاین محصولات و خدمات وجود ندارد. با سفارش سئو سایت می توانید تمام این نواقص را رفع کنید و با افزایش نرخ کلیک، رتبه ی بهتری در نتایج موتورهای جستجو داشته باشید. نتیجه ی این فرایند، بهبود فروش اینترنتی است. برای اطلاع از خدمات سئو سایت حرفه‌ ای می‌توانید روی لینک کلیک نمایید.

مراحل سئو سایت


سئو سایت شامل سه مرحله ی سئو تکنیکال، سئو داخلی و سئو خارجی می شود.

1- سئو تکنیکال (Technical Seo)

سئو تکنیکال را با عنوان سئوی فنی هم می شناسند. در این نوع سئو ، جنبه های فنی وب سایت را بهبود می بخشند تا رتبه ی بهتری در موتورهای جستجو به دست آورد. در سئو تکنیکال، سرعت وب سایت را افزایش می دهند و ساختار سایت را ساده می کنند. این کار باعث می شود تا ربات های گوگل بتوانند راحت تر در بین صفحات وب سایت حرکت و مطالب آن را درک کنند. با انجام سئوی تکنیکال می توان لینک های خراب و ناموجود را از وب سایت خود حذف نمود. این امر تاثیر بسزایی در بهبود تجربه ی کاربری دارد. در برخی موارد برای رفع این مشکل، اقدام به ریدایرکت یا تغییر مسیر می کنند. سئوکاران برای حفظ حریم خصوصی کاربران، امنیت وب سایت را به روش های مختلفی افزایش می دهند. یکی از مهم ترین روش ها، استفاده از https است.

2- سئو داخلی (On-page SEO)

سئوی داخلی شامل اقداماتی می شود که با هدف بهبود رتبه وب سایت در داخل آن انجام می شود. در واقع، این نوع سئو مربوط به محتوای سایت می گردد. محتوای سایت اهمیت زیادی برای موتورهای جستجو و خوانندگان دارد. چرا که موضوع صفحات وب سایت را مشخص می کند. در سئوی داخلی، کلمات کلیدی مناسب کسب و کار شناسایی و ساختار محتوایی مناسبی برای صفحات وب سایت تعیین می شود. علاوه بر این، بازه زمانی مشخصی برای سئو سایت در نظر گرفته می شود و به صورت مستمر، محتوا برای وب سایت تهیه می گردد. در تولید محتوا، استانداردهای سئو را رعایت می کنند. علاوه بر این، یک استراتژی موثر برای لینک سازی داخلی تدوین می شود. عناصر مختلفی در سئوی داخلی مورد توجه قرار می گیرند. برخی از این عناصر شامل متن alt تصاویر (متن جایگزین)، توضیحات متا (meta description)، تگ های عنوان و هدینگ (H1، H2 و …)، انتخاب URL و لینک سازی داخلی می شوند.

3- سئو خارجی (Off-page SEO)

به اقداماتی که خارج از وب سایت انجام می شوند و جایگاه آن را در نتایج موتورهای جستجو بهبود می دهند، سئو خارجی می گویند. در این نوع سئو، وضعیت فعلی وب سایت و رقبای آن مورد ارزیابی قرار می گیرد. عوامل مختلفی در سئوی خارجی تاثیر می گذارند. رعایت درست و هوشمندانه این عوامل، به وب سایت کمک می کند تا رتبه ی بهتری به دست آورد. سئوی خارجی، ترافیک سایت را افزایش می دهد. علاوه بر این، از طریق بهبود رتبه، زمینه ی ورود کاربران رسانه های مختلف به سایت را فراهم می کند. این امر، اعتبار وب سایت را افزایش می دهد.

نکات مهم در سئوی حرفه ای سایت


سئو کاران حرفه ای با استفاده از تکنیک سئو کلاه سفید اقدام به بهینه سازی وب سایت می کنند. این نوع سئو، با اصول و استانداردهای موتورهای جستجو مطابقت دارد. آنها از تکنیک های غیر قانونی سئو کلاه سیاه استفاده نمی کنند. در سئوی کلاه سیاه، عملیات سئو در تضاد با اصول و قوانین موتورهای جستجو (گوگل) می باشد. این نوع سئو دوام چندانی ندارد و جریمه ی گوگل را به دنبال دارد.
سئوکاران حرفه ای، از قوانین و ضوابط جدید گوگل و آپدیت های الگوریتم های آن آگاه هستند. یکی از مهم ترین خدمات سئو ، پشتیبانی 24 ساعته از آن است.

سفارش سئو و مراحل انجام آن در سئو هاما

مشتریانی که تمایل دارند تا برای سفارش سئو اقدام نمایند، در ابتدا باید درخواست خود را ثبت کنند. کارشناسان مجموعه بعد از بررسی سفارش، با مشتری تماس می گیرند. سپس اطلاعات موردنیاز را از مشتری دریافت می کنند و به بررسی سایت می پردازند. بعد از آنالیز سایت، هزینه انجام آن و مدت زمان پروژه تعیین می شود. این اطلاعات در اختیار مشتری (کارفرما) قرار می گیرد. اگر کارفرما تمایل به انجام سئو سایت داشته باشد، مراحل سئو و اقدامات لازم برنامه ریزی می شود. سپس پیش نویس قرارداد تهیه و برای کارفرما ارسال می گردد. در صورت تایید مشتری، قرارداد منعقد می شود و مبلغی بابت شروع پروژه دریافت می گردد. از این زمان، مراحل سئو سایت آغاز می شود و سئوکاران بر روی فرایند سئو سایت موردنظر تمرکز می کنند. در صورت نیاز، گزارش امور انجام شده به کارفرما ارائه می گردد. بعد از اتمام بازه زمانی تعیین شده، پروژه تحویل داده می شود. از این زمان به بعد، کارفرما می تواند از پشتیبانی سئو  و نگهداری سایت استفاده نماید.

سوالات متداول

1- چرا باید سایت خود را سئو کنیم؟

سئو سایت موجب افزایش بازدیدکنندگان و فروش دائمی می شود. علاوه بر این، اطلاعات بیشتری در مورد برند موردنظر به مخاطبان ارائه می دهد. کسب و کارها با ارائه ی محصولات و خدمات با کیفیت در وب سایت می توانند قدرت برند خود را افزایش دهند. با استفاده از سئو می توان مدیریت سایت را بدون محدودیت زمان و مکان انجام داد. سئو سایت و قرار گرفتن در رتبه های بالای گوگل شرایطی را فراهم می کند تا به طیف وسیعی از مشتریان در سراسر کشور و جهان دسترسی پیدا کرد.

2- آیا می توان هزینه ی سئو سایت را به صورت اقساطی پرداخت کرد؟
بله، برای اطلاع از تعداد و نحوه ی پرداخت اقساط با ما در ارتباط باشید.

3- آیا شما مشاوره سئو به صورت رایگان انجام می دهید؟
بله، کارشناسان ما آمادگی دارند تا شما را در زمینه انتخاب پکیج سئو ، آنالیز و تحلیل سایت، کلمات کلیدی و هزینه سئو سایت راهنمایی کنند.

نظر دهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های ستاره دار الزامی است