اصول سئو

میزان پیشرفت خواندن شما

اصول سئو

اصول سئو ، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) سئو سنگ بنای کسب و کار مدرن است. اگر شما یک فروشنده تجارت الکترونیک هستید، نمی‌توانید پایه و اساس مشتریان وفادار خود را رشد دهید اگر در صفحه 6 در نتایج جستجو گیر کرده باشید.

بسیاری از مطالعات در حال حاضر اهمیت جستجوگرها را نشان داد و در اینجا چند آمار برای اثبات آن وجود دارد :

93٪ از کل ترافیک یک وب سایت موفق از یک موتور جستجو حاصل می‌شود.
75٪ از کاربران هرگز صفحه اول نتایج جستجو خارج نمی‌شوند.
بیش از 60 درصد از بازاریابان می گویند بهبود در جستجوگرها و افزایش حضور آلی در اولویت بازاریابی خود در سطح بالا هستند.
رتبه اول در نتایج جستجوی آلی گوگل بر روی دسکتاپ، دارای رتبه کلی 34 درصد است.
با توجه به این همه ارقام، مسئله این نیست که آیا شما باید یک استراتژی سئو مناسب برای وب سایت خود ایجاد کنید، و نه چگونگی انجام آن به طور مولد. در اینجا اصول اولیه SEO برای افزایش ترافیک وب سایت در طولانی مدت است.

اصول سئو
اصول سئو چیست

بهینه سازی کلید واژه

اگر SEO یک لنگر تجارت آنلاین است، کلمات کلیدی در سئو عنصر اصلی جستجوگرها هستند. هر صفحه در وب سایت شما باید یک استراتژی کلیدی با دقت طراحی شده را دنبال کند تا تاثیر بیشتری بر الگوریتم های موتور جستجو گوگل داشته باشد.
به همین دلیل است که برای هر صفحه یک کلمه کلیدی خاص نیاز دارید. در اینجا روش های رایج برای پیدا کردن کلمات کلیدی برای موضوعات شما وجود دارد:
طوفان مغزی: اولین قدم این است که همه کلمات کلیدی را که به ذهن خود و اطرافیانتان میرسد بنویسید .
برنامه ریزان کلمات کلیدی: گوگل برنامه نویس کلمات کلیدی را برای کمک به مدیران وب به مخاطبان مورد نظر توسعه داد.
جستجوی گوگل: همچنین می توانید صفحات مربوط به کسب و کار را جستجو کنید و پیشنهادات Google را در هنگام تایپ در این سوال مشاهده کنید.
وب سایت های پرسش و پاسخ: سایت هایی مانند Quora هزاران سوال را هر روز دریافت می کنند. برای مشاهده سوالات متداول و ایجاد صفحاتی که دقیقا همان سوالات را پاسخ می دهند، آن را بررسی کنید.

برچسب ها عنوان یا تگ ها

تگ های عنوان دوم عنصر SEO است که باید توجه داشته باشید زیرا الگوریتم های موتور جستجو عناوین خود را برای شناسایی موضوع و موقعیت آن در میان پست های مشابه تحلیل می کند. کلمات کلیدی در این رابطه نقش مهمی دارند.
هر عنوان باید یک کلیدواژه در نزدیکی ابتدایی داشته باشد، که به گوگل اجازه می دهد ارتباط محتوای شما را تشخیص دهد. علاوه بر این، شما می توانید نام تجاری را در یک عنوان اضافه کنید زیرا باعث می شود که خوانندگان بالقوه متوجه شوند چه کسی در پشت پست پنهان شده است.
سرفصل ها نیز باید قانع کننده باشند، به این معنی که آنها باید منافع کاربر را الهام بخشند. عنوان خوب به عنوان یک تماس به عمل عمل می کند – از مردم دعوت می کند تا با محتوای شما ارتباط برقرار کنند. اگر شما در مورد کارایی عنوان مطمئن نیستید، از ابزارهای آنلاین مانند CoSchedule Headline Analyzer استفاده کنید. این برنامه نمره عناوین را ایجاد می کند و ساختار کلی، دستور زبان و قابلیت خواندن عنوان شما را تجزیه و تحلیل می کند.

متا توضیحات یا متا تگ

اگر چه کلمات کلیدی meta دیگر در جهان جستجوگر تاثیر نمی گذارد، دیگر ویژگی های مانند متا توصیف هنوز هم نماینده بهینه سازی قدرتمند است. به طور متوسط ​​کاربران قبل از باز کردن یک صفحه وب، دو سر موضوع و متا توصیف می کنند.

این دومین بار همیشه در زیر صفحه وب عنوان در نتایج جستجو گوگل نمایش داده می شود. موتورهای جستجو، کلمات کلیدی را در توضیحات متا برجسته می کنند، در نتیجه آن را یک تقویت کننده CTA واقعی می دانند – این باعث می شود مردم روی لینک کلیک کرده و مطالب خود را بررسی کنند.

محتوای با کیفیت بالا را منتشر کنید

شما می توانید هر یک از کلاهبرداری های اینترنتی را در دنیا یاد بگیرید و آن را اعمال کنید، اما به شما کمک نمی کند تا ترافیک کسب کنید، مگر اینکه محتوای با کیفیت بالا را در وب سایت خود منتشر کنید. شما فقط باید پست های مربوطه ایجاد کنید، پدیده های مرتبط با پراکندگی را توضیح دهید، و مشکلات کاربران را حل کنید.

به همین دلیل است که پست های وبلاگ طول می کشد – کلمات بیشتری برای نوشتن یک تجزیه و تحلیل خوب و پوشش موضوعات از هر زاویه ای طول می کشد. بر اساس تحقیقات، طول وبلاگ ایده آل در حال حاضر حدود 1600 کلمه است. با این حال، متن ساده تنها می تواند شما را تا کنون.

استفاده از محتوای چند رسانه ای را برای ایجاد محتوای شما جذاب تر برای یک کاربر معمولی. به عنوان مثال، بررسی محصولات، بهترین نتایج را برای خرده فروشان آنلاین ایجاد می کند. این نوع از محتوای ویدئویی به کاربران امکان می دهد بیشتر در مورد محصولات یا خدمات خود بیشتر یاد بگیرند، و آنها را تشویق به تکمیل خرید پس از تماشا کنید.

حسابرسی سئو

اصول سئو
یک حسابرسی مستقل SEO اگر شما بخواهید در همان زمان به همان میزان بهره وری وب سایت را حفظ کنید، اجباری است. هر بار یک بار در حالی که شما نیاز به بررسی کل وب سایت و پیدا کردن نقاط ضعف است که شما را کند کند. این مجموعه ای از روش های مختلف است:

هر صفحه را برای عنوان های متا و توضیحات بررسی کنید.
بهینه سازی کلمات کلیدی برای هر پست را بررسی کنید.
ساختار URL مقالات خود را تجزیه و تحلیل کنید.
برچسب های ALT را بر روی تصاویر بررسی کنید.
انجام یک آزمایش دوستانه از طریق تلفن همراه برای دیدن آن وب سایت شما به درستی برای استفاده از گوشی های هوشمند بهینه شده است.
همه این مراحل به شما کمک می کند تا ارزش جستجوگر وب سایت را دریابید. همچنین نقاط ضعف و نقص را برجسته می کند، بنابراین می توانید محتوا را بهبود بخشیده یا عناصر گمشده را افزایش دهید تا پتانسیل جستجوگرها افزایش یابد.

نتیجه

آشنایی با اصول سئو میتواند کمک بالایی به شما و سایت شما انجام دهد . سئو فاکتور بسیار مهم استراتژی در کسب و کار آنلاین است. این مجموعه شامل تمام مجموعه ای از اصول است که وب سایت شما را برای جستجوگرهای گوگل قابل رویت تر و جذاب تر می کند. پیاده سازی این 5 اصل اساسی سئو به شما کمک خواهد کرد که ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید، احتمال شانس تولید بیشتر را افزایش دهید.

 

نظر دهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های ستاره دار الزامی است