demo-attachment-95-Group-43

شرکت سئو هاما پیشگام در سئو نوین

تیم سئو هاما از سال 96 به عنوان زیرمجموعه‌ای از شرکت سامانه آفرین مبتکر آتیه نوین فعالیت خود را آغاز کرده است. هدف اصلی شرکت سئو سئو هاما ارتقاء سطح کیفیت سئو در ایران و تبدیل سئو از ابزاری رقابتی به ابزاری پردرآمد برای کسب و کارها می‌باشد.
نتیجه‌ی تجربیات تیم سئو هاما در این سال‌ها، بیش از 500 پروژه سئو موفق در 6 سال اخیر و اجرای 300 پروژه سئو در سال جاری است.

main01
demo-attachment-101-Group-4

خدماتی که می توانیم به شما کمک کنیم

demo-attachment-224-Group-39
demo-attachment-223-Group-28
demo-attachment-222-Group-29

سئو وردپرس

سئو تکنیکال و داخلی

آموزش سئو

تدوین استراتژی سئو

flesh
main02

چرا شرکت سئو سئو هاما

از بدو تاسیس تیم سئو سئو هاما تا اکنون بیش از 6 سال می‌گذرد. تیم سئو هاما با بهره‌گیری از تجربه بنیان‌گذارهای خود و اجرای بیش از 500 پروژه سئو، از مزایای زیادی برای انتخاب در اجرای پروژه‌های سئو برخوردار است که عبارتند از

بهره گیری از تیم متخصص سئو

تیم سئو هاما متشکل از بخش‌های مختلف در زمینه‌های مارکتینگ، محتوا، لینک‌سازی، برنامه‌نویسی و حتی پشتیبانی سرور می‌باشد. همین امر باعث قرار گرفتن تمامی ابزارهای لازم برای اجرای پروژه درون تیم سئو هاما شده است.

تنوع در اجرای پروژه های سئو

مفتخر هستیم که اعلام کنیم تیم سئو هاما در این سال‌ها 500 پروژه سئو را در حداقل 50 موضوع مختلف به سرانجام رسانده است. تیم سئو هاما کسب و کار شما را آنالیز می‌کند و بهترین پیشنهادها به منظور رشد کسب و کارتان در فضای دیجیتال را به شما ارائه خواهد داد.

flesh-2

تدوین استراتژی سئو

داشتن یک استراتژی مناسب جهت طراحی ساختار سایت و صفحاتی که عبارت کلیدی ما را شامل می شود گام دومی است، که اجرای اصولی آن ما را در این مسیر درست حفظ می کند.

1

ارزیابی کلمات کلیدی

گام دوم ما، داشتن یک استراتژی مناسب جهت طراحی ساختار سایت و یافتن کلمات کلیدی متناسب با صفحات می‌باشد. اجرای اصولی این گام ما را در مسیر درست حفظ می‌کند.

2

سئو تکنیکال و داخلی

3

اجرای تکنیک‌های سئو گام سومی است که با بهینه‌سازی سرعت و رفع مشکلات فنی سایت شروع می‌شود و سپس وارد مرحله‌ی تولید محتوای اثربخش می‌شود. در آخر با لینک‌سازی داخلی مطابق با استراتژی سئو ادامه پیدا می‌کند.

سئو خارجی سایت

4

سئو خارجی به عنوان گام چهارم پروژه از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چرا که اجرای درست و اصولی آن سبب اثربخش بودن تمامی سه گام قبلی می‌شود. سئو خارجی شامل: لینک‌سازی، برندسازی، سوشال‌سیگنال و… می‌باشد.

تحویل بیش از 500 پروژه سئو موفق، تضمینی برای اعتماد به تیم سئوهاما است.

استفاده از افراد متخصص در اجرای پروژه‌های سئو سبب شده است تا تیم سئوهاما بتواند در مدت 6 سال بیش از 500 پروژه را در 50 موضوع متفاوت به سرانجام برساند.

سئو داخلی 94%
سئو تکنیکال 92%
تحلیل و تدوین 95%

با ما در ارتباط باشید

تیم سئو هاما با ارائه راهکارهای اصولی و مشاوره رایگان سئو به منظور رشد و توسعه کسب و کارتان

در خدمت شما می‌باشد.

پشتیبانی سئو

عملاٌ سئو سایت بدون پشتیبانی سئو معنایی ندارد. در نظر بگیرید شما بعد از طی کردن پروسه‌ی سئو سایت و رسیدن به نتایج برتر گوگل، سئو سایت خود را رها کنید. چه اتفاقی خواهد افتاد؟ قطع به یقین شما در این فضای رقابتی، قافله را به همتایان و رقیبان خود خواهید باخت.
در نتیجه پشتیبانی سئو بعد از سئو سایت، جزو مهم‌ترین مباحثی است که باید در زمینه سئو به آن بپردازید. به کارهایی که سئوکار بعد از سئو سایت انجام می‌دهد، پشتیبانی سئو گفته می‌شود.

آموزش تیم سئو

تیم سئو شامل مجموعه‌ای از افراد است که هر یک در زمینه‌ی خاصی مهارت دارند. یک تیم سئوی قدرتمند می‌تواند در بهینه‌سازی وب سایت شما نقش مهمی ایفا کند. فعالیت‌های این گروه موجب می‌شود تا جایگاه و رتبه‌ی سایت شما بهبود یابد.
تیم سئو هاما علاوه بر خدمات سئو و پشتیبانی سئو به موضوع آموزش تیم سئو نیز می‌پردازد. در واقع تیم ما امکان آموزش تیم سئو را نیز برای مشتریان خود فراهم ساخته است.

تفاوت شرکت سئو و متخصص سئو

اولین تفاوت بین شرکت سئو و متخصص سئو در گروهی کار کردن است.

پروسه‌ی اجرای سئو، مراحل زیادی دارد. از تولید محتوا و لینک‌سازی داخلی تا استراتژی اصلی سایت و لینک‌سازی خارجی، مراحل متفاوتی است که در طول یک پروژه‌ی سئو انجام می‌گیرد.

طبیعتاً انجام تمامی این مراحل برای یک متخصص سئو بسیار دشوار و شاید امکان‌ناپذیر باشد. تیم سئو هاما با بهره‌گیری از متخصصین مجرب در هر یک از این زمینه‌ها، راه را برای رشد کسب و کارتان هموار خواهد کرد.

در تیم سئو هاما هر چند وقت یکبار بر اساس یک برنامه‌ریزی دقیق و منسجم، جلسات و به اصطلاح طوفان‌های فکری صورت می‌گیرد. در این جلسات افراد متخصص تیم سئو هاما با پیدا کردن نقاط ضعف و قوت کسب و کارتان، به رشد شما در فضای دیجیتال کمک می‌کنند.

مقالات

در بلاگ سئو هاما